GuidZP400 |
07612f46-d805-4f92-9538-3d5a4b039a45
|
Biuletyn |
537688-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Regon |
14299025400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 2709550
|
Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
Adres strony url |
www.rewita.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa obrusów i pokrowców na krzesła dla Oddziału Rewita Waplewo
|
Numer referencyjny |
RWT/OWPL/272/PZP/04/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa obrusów, serwetek, pokrowców na krzesła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ – formularz ofertowo-cenowy oraz załącznik nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
39513000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczeń Wykonawcy zgodnie z złącznikiem nr 8 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiajacy będzie żądał złożenia Certyfikatu Oeko Tex Standard 100 lub deklaracię zgodności producenta lub równoważnego dokumentu stwierdzającego, że oferowane produkty są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka m.in. pestycydów, chlorofendoli, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych
i ekstrachamowalnych metali ciężkich – Rozporządzenie Rady Ministrów z 2004 r. Dz.U. Nr 81 poz. 743 z późniejszymi zmianami oraz istniejących w UE regulacji prawnych w zakresie stosowania barwników azowych lub równoważny
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą
|
IV 4 4 data |
2019-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|