GuidZP400 |
75b2143e-4293-4775-8698-a0ccdf39aadc
|
Biuletyn |
538518-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
"Opera Krakowska" w Krakowie
|
Regon |
27880185935000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubicz
|
Zamawiajacy adres numer domu |
48
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-512
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 29 66 101, 12 29 66 202
|
Zamawiajacy fax |
12 29 66 103
|
Zamawiajacy email |
d.sularz@opera.krakow.pl
|
Adres strony url |
https://www.opera.krakow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
5. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach inwestycji dofinansowanej z funduszy Unii Europejskiej pod nazwą: „ Modernizacja i rewitalizacja budynku baletu Opery Krakowskiej znajdującego się przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020; Oś 6: Dziedzictwo regionalne; Działanie 6.1: Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego; Poddziałanie 6.1.1: Ochrona i opieka nad zabytkami
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Artystyczna Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.opera.krakow.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.opera.krakow.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat „Opery Krakowskiej” w Krakowie przy ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego na potrzeby wystawy
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego i komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym a także jego montaż, instalację i konfigurację, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w celu uruchomienia aplikacji multimedialnych na dostarczonym sprzęcie, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić udzielenie nieograniczonej w czasie licencji niewyłącznej na oprogramowanie dostarczone wraz ze sprzętem, oraz przekazać Zamawiającemu dokumenty licencyjne.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać najwyższym standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych, fizycznych i prawnych. Towary będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
4. Dostarczone licencje będą wolne od roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich oraz innych praw pokrewnych, a w szczególności patentów, zarejestrowanych znaków i wzorów w związku z użytkowaniem sprzętu oraz bez możliwości ich wypowiedzenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-20T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane urządzenia wymogów przewidzianych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia – na wezwanie Zamawiającego – następujących dokumentów:
a) karty katalogowe oferowanych urządzeń, pozwalające dokonać oceny spełniania parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia kart katalogowych w języku polskim lub angielskim,
Uwaga: w wypełnionym załączniku nr 6 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest opisać oferowane urządzenia w sposób pozwalający na ich jednoznaczną weryfikację, poprzez wskazanie przykładowo nazwy producenta i modelu lub/i parametrów. Dokumenty składane zgodnie z ust. 5, w szczególności karty katalogowe, nie mogą skutkować zmianą oferowanych przez Wykonawców urządzeń względem urządzeń wskazanych w wypełnionym przez Wykonawcę załączniku nr 6 do SIWZ stanowiącym część oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5a) lub 5b) do SIWZ, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp.
2. Oświadczenia składane są w oryginale, a pozostałe dokumenty w oryginale lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie napisu „za zgodność z oryginałem” i opatrzenie podpisem osoby reprezentującej podmiot dokonujący poświadczenia – za wyjątkiem pełnomocnictwa, które należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3. Dokumenty sporządzone w językach obcych należy złożyć z zachowaniem wymogów wskazanych w ust. 2, wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych, przy czym dokumenty określone w punkcie VI.2 SIWZ winny zostać złożone w odniesieniu do każdego z wykonawców z osobna
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowiązującej dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia, jedynie w zakresie uzasadnionym zmianą stawki tego podatku.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany końcowej daty wykonania przedmiotu umowy wynikającej z zaistnienia okoliczności, na które strony w momencie podpisywania umowy nie miały wpływu, w szczególności uwarunkowane przebiegiem prac budowlanych w obiekcie warunkujących możliwość zainstalowania sprzętu w docelowym miejscu wystawy.
3. Zmiana umowy nastąpić może również w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być napisana czytelnie, odręcznie, literami „drukowanymi”, maszynowo lub w formie wydruku komputerowego, w języku polskim, poprzez wypełnienie formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
|
IV 4 5 okres |
30
|