Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego na potrzeby wystawy

Publication date 2019-04-16
End date 2019-04-24 00:00:00
Instytucja "Opera Krakowska" w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538518-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego i komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym a także jego montaż, instalację i konfigurację, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w celu uruchomienia aplikacji multimedialnych na dostarczonym sprzęcie, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić udzielenie nieograniczonej w czasie licencji niewyłącznej na oprogramowanie dostarczone wraz ze sprzętem, oraz przekazać Zamawiającemu dokumenty licencyjne.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać najwyższym standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych, fizycznych i prawnych. Towary będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
4. Dostarczone licencje będą wolne od roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich oraz innych praw pokrewnych, a w szczególności patentów, zarejestrowanych znaków i wzorów w związku z użytkowaniem sprzętu oraz bez możliwości ich wypowiedzenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75b2143e-4293-4775-8698-a0ccdf39aadc
Biuletyn 538518-N-2019
Zamawiajacy nazwa "Opera Krakowska" w Krakowie
Regon 27880185935000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubicz
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-512
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 29 66 101, 12 29 66 202
Zamawiajacy fax 12 29 66 103
Zamawiajacy email d.sularz@opera.krakow.pl
Adres strony url https://www.opera.krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 5. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach inwestycji dofinansowanej z funduszy Unii Europejskiej pod nazwą: „ Modernizacja i rewitalizacja budynku baletu Opery Krakowskiej znajdującego się przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020; Oś 6: Dziedzictwo regionalne; Działanie 6.1: Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego; Poddziałanie 6.1.1: Ochrona i opieka nad zabytkami
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Artystyczna Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.opera.krakow.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.opera.krakow.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat „Opery Krakowskiej” w Krakowie przy ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego na potrzeby wystawy
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego i komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym a także jego montaż, instalację i konfigurację, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w celu uruchomienia aplikacji multimedialnych na dostarczonym sprzęcie, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić udzielenie nieograniczonej w czasie licencji niewyłącznej na oprogramowanie dostarczone wraz ze sprzętem, oraz przekazać Zamawiającemu dokumenty licencyjne. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać najwyższym standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych, fizycznych i prawnych. Towary będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich. 4. Dostarczone licencje będą wolne od roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich oraz innych praw pokrewnych, a w szczególności patentów, zarejestrowanych znaków i wzorów w związku z użytkowaniem sprzętu oraz bez możliwości ich wypowiedzenia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane urządzenia wymogów przewidzianych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia – na wezwanie Zamawiającego – następujących dokumentów: a) karty katalogowe oferowanych urządzeń, pozwalające dokonać oceny spełniania parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia kart katalogowych w języku polskim lub angielskim, Uwaga: w wypełnionym załączniku nr 6 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest opisać oferowane urządzenia w sposób pozwalający na ich jednoznaczną weryfikację, poprzez wskazanie przykładowo nazwy producenta i modelu lub/i parametrów. Dokumenty składane zgodnie z ust. 5, w szczególności karty katalogowe, nie mogą skutkować zmianą oferowanych przez Wykonawców urządzeń względem urządzeń wskazanych w wypełnionym przez Wykonawcę załączniku nr 6 do SIWZ stanowiącym część oferty.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5a) lub 5b) do SIWZ, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. 2. Oświadczenia składane są w oryginale, a pozostałe dokumenty w oryginale lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie napisu „za zgodność z oryginałem” i opatrzenie podpisem osoby reprezentującej podmiot dokonujący poświadczenia – za wyjątkiem pełnomocnictwa, które należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. Dokumenty sporządzone w językach obcych należy złożyć z zachowaniem wymogów wskazanych w ust. 2, wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych, przy czym dokumenty określone w punkcie VI.2 SIWZ winny zostać złożone w odniesieniu do każdego z wykonawców z osobna
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowiązującej dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia, jedynie w zakresie uzasadnionym zmianą stawki tego podatku. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany końcowej daty wykonania przedmiotu umowy wynikającej z zaistnienia okoliczności, na które strony w momencie podpisywania umowy nie miały wpływu, w szczególności uwarunkowane przebiegiem prac budowlanych w obiekcie warunkujących możliwość zainstalowania sprzętu w docelowym miejscu wystawy. 3. Zmiana umowy nastąpić może również w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być napisana czytelnie, odręcznie, literami „drukowanymi”, maszynowo lub w formie wydruku komputerowego, w języku polskim, poprzez wypełnienie formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skrócenie realizacji I etapu zamówienia „T”
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji (wyrażony w latach) „G”
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena „C”
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)