Dostawa wraz z montażem nowych foteli do Planetarium Niebo Kopernika w Centrum Nauki Kopernik.

Publication date 2019-04-16
End date 2019-05-13 00:00:00
Instytucja Centrum Nauki Kopernik
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535705-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391131008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem nowych foteli do Planetarium Niebo Kopernika w Centrum Nauki Kopernik. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zabezpieczenie przed pyłem i innymi uszkodzeniami możliwymi w trakcie dalszych prac ekran oraz aparaturę planetarium; 2) Zdemontowanie starych foteli i wykładziny na sali planetarium; 3) Zdemontowanie wyposażenia zamocowanego bezpośrednio do wykładzin i po położeniu wykładzin zamontowanie wyposażenia – barierki i oświetlenie techniczne kopuły przymocowane do ścian; 4) Przeprowadzenie czyszczenia ekranu i odkurzenie obszaru pod kopułą planetarium; 5) Dostarczenie i zamontowanie nowych foteli do planetarium, w tym nowych elementów dodatkowych, ułożenie nowej wykładziny na podłodze i ścianach sali projekcyjnej oraz wymienienie oświetlenie schodów; 6) zutylizowanie we własnym zakresie starych foteli i innych zdemontowanych elementów oraz części zapasowych będące na stanie planetarium. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6d4dfff-6600-43ee-bffc-0892d87ee2c5
Biuletyn 535705-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Nauki Kopernik
Regon 14060331300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Kościuszkowskie
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-390
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 596 41 11
Zamawiajacy fax 22 596 41 13
Zamawiajacy email przetargi@kopernik.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucje kultury wpisane do RIK
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.kopernik.org.pl ; www.kopernik.org.pl ;
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kopernik.org.pl ; www.kopernik.org.pl ;
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami okreslonymi w Rozdział VI SIWZ. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Nauki Kopernik, (00-390) Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem nowych foteli do Planetarium Niebo Kopernika w Centrum Nauki Kopernik.
Numer referencyjny PZP.26.11.2019.MSt
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem nowych foteli do Planetarium Niebo Kopernika w Centrum Nauki Kopernik. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zabezpieczenie przed pyłem i innymi uszkodzeniami możliwymi w trakcie dalszych prac ekran oraz aparaturę planetarium; 2) Zdemontowanie starych foteli i wykładziny na sali planetarium; 3) Zdemontowanie wyposażenia zamocowanego bezpośrednio do wykładzin i po położeniu wykładzin zamontowanie wyposażenia – barierki i oświetlenie techniczne kopuły przymocowane do ścian; 4) Przeprowadzenie czyszczenia ekranu i odkurzenie obszaru pod kopułą planetarium; 5) Dostarczenie i zamontowanie nowych foteli do planetarium, w tym nowych elementów dodatkowych, ułożenie nowej wykładziny na podłodze i ścianach sali projekcyjnej oraz wymienienie oświetlenie schodów; 6) zutylizowanie we własnym zakresie starych foteli i innych zdemontowanych elementów oraz części zapasowych będące na stanie planetarium. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-10-06T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow posiadanie doświadczenia polegającego na dostawie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, dostawie wraz z montażem foteli dla instytucji (planetaria, kina, teatry, sale widowiskowe), o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarcze, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-05-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wygoda
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Materiał
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Funkcjonalność
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)