GuidZP400 |
2979bf67-2ebe-4190-8f91-d2b276633c8c
|
Biuletyn |
538459-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
|
Regon |
12553630000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr Izabeli Romanowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-796
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(0-52)3743208
|
Zamawiajacy fax |
(0-52)3743301
|
Zamawiajacy email |
dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
www.co.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
85-796 Bydgoszcz ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 - kancelaria Centrum Onkologii, pok. 1075
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowych materiałów do wstrzykiwacza Empower RM oraz jednorazowych materiałów do wstrzykiwacza CT
|
Numer referencyjny |
301/P/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi:
Grupa I - Dostawa jednorazowych materiałów kompatybilnych z posiadanymi przez Zamawiającego wstrzykiwaczami kontrastu Empower MR (2 szt.) firmy Bracco
Grupa II - Dostawa materiałów jednorazowych do wstrzykiwacza kontrastu CT Expres
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Aktualny wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklaracje zgodności CE potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych – dotyczy Grupy I i II.
2. Oświadczenia producenta posiadanego przez Zamawiającego sprzętu, t.j. Bracco Injeneering SA o kompatybilności z oferowanymi przez Wykonawcę materiałami jednorazowymi do wstrzykiwaczy – dotyczy Grupy I i II.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen określonych w załączniku nr 1 do umowy przez okres roku licząc od dnia zawarcia umowy. Po tym okresie ceny mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w związku z uzasadnioną zmianą cen producenta lub zmianą kursu walut, która to zmiana może następować na pisemny wniosek Wykonawcy nie częściej niż raz na kwartał, po uprzednim pisemnym jej zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę cen wymienionych w załączniku nr 1 do umowy spowodowaną zmianą stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana ceny wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3.W przypadku, gdy umowa zostanie pomiędzy stronami przedłużona na okres dłuższy niż 12 miesięcy wartość umowy, może ulec zmianie w przypadku :
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2018 r., poz. 2177 j.t.);
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2018r., poz. 2215);
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. W przypadku zmiany, o której mowa pkt 3.1 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3.2 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
7. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3.3 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie z uwzględnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do pracowniczego planu kapitałowego dokonanego przez Wykonawcę.
8. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt 3.1-3.3
oraz zmiany zawarte we wzorze umowy
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Grupa I - Dostawa jednorazowych materiałów kompatybilnych z posiadanymi przez Zamawiającego wstrzykiwaczami kontrastu Empower MR (2 szt) firmy Bracco
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa I - Dostawa jednorazowych materiałów kompatybilnych z posiadanymi przez Zamawiającego wstrzykiwaczami kontrastu Empower MR (2 szt) firmy Bracco
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Grupa II - Dostawa materiałów jednorazowych do wstrzykiwacza kontrastu CT Expres
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa II - Dostawa materiałów jednorazowych do wstrzykiwacza kontrastu CT Expres
|
| |