DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH

Publication date 2019-04-16
End date 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537518-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331410003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załączniki nr od 2.1 do 2.19 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania dostaw towaru w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie do maksymalnie 7 dni kalendarzowych od otrzymania zapotrzebowania przesłanego faksem lub mailem. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę.Zamawiający określa minimalny (gwarantowany) poziom zamówienia, który zostanie na pewno zrealizowany na 70 % wartości każdego zadania (w okresie 36 miesięcy), natomiast w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania pozostałych 30 % wartości każdego zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90b1dd50-d313-464b-b467-fc633b086e94
Biuletyn 537518-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 33092731300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zwycięstwa
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-640
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 68 25
Zamawiajacy fax 261 45 61 02
Zamawiajacy email wsplz@poczta.onet.pl
Adres strony url www.wspl.koszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wspl.koszalin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wspl.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koszalinie ul. Zwycięstwa 204A 75-640 Koszalin
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
Numer referencyjny ZP-2/2019/WSPL
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 18
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załączniki nr od 2.1 do 2.19 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania dostaw towaru w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie do maksymalnie 7 dni kalendarzowych od otrzymania zapotrzebowania przesłanego faksem lub mailem. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę.Zamawiający określa minimalny (gwarantowany) poziom zamówienia, który zostanie na pewno zrealizowany na 70 % wartości każdego zadania (w okresie 36 miesięcy), natomiast w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania pozostałych 30 % wartości każdego zadania.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony formularz/e asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2.1 do 2.18 do SIWZ. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ).
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa POJEMNIKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ZUŻYTE IGŁY I PRÓBKI PATOLOGICZNE.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa OSTRZA(NOZYKI)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych ostrzy chirurgicznych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa IGŁY i STRZYKAWKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa igieł iniekcyjnych jednorazowego użytku oraz strzykawek jednorazowego użytku.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CEWNIKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa cewników, worków i maseczek jednorazowego użytku.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa NICI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa nici chirurgicznych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzęt ginekologiczny jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa MATERIAŁY DO USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów jednorazowego użytku do badania USG.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa STERYLIZACJA I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do sterylizacji.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa STERYLIZACJA II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawów do sterylizacji parowej.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa RĘKAWICE JEDNORAZOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic jednorazowego użytku.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa BIELIZNA JEDNORAZOWEGO UZYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów jednorazowego użytku takich jak: śliniak, prześcieradło, maseczka,fartuch
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa KOMPRESY,BANDAŻE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa kompresów, bandaży, gazy opatrunkowej, opasek elastycznych i innych materiałów jednorazowego użytku.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa OPASKI UNIERUCHAMIAJĄCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa opasek gipsowych.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa OPATRUNKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków, tamponów, chusteczek higienicznych i tym podobnych materiałów jednorazowego użytku.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa PLASTRY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa plastrów, przylepców i opatrunków jednorazowego użytku.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa RÓŻNE MEDYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów jednorazowego użytku jakich jak: rurka intubacyjna, maska ratownicza, szyna aluminiowa i inne.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa DEZYNFEKCJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa środków do dezynfekcji.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa STOMATOLOGIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów potrzebnych do pracy gabinetu stomatologicznego.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)