sukcesywne dostawy akcesoriów do sterylizacji, pojemników: transportowych, na materiał do badań histopatologicznych, na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny oraz papierów rejestracyjnych do badań EKG, KTG oraz żeli

Publication date 2019-04-16
End date 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537607-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331400000, 301992301, 331980004, 446190002, 331694006, 349248006, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: akcesoriów do sterylizacji, pojemników: transportowych na materiał do badań histopatologicznych, na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny oraz oleju do konserwacji systemów napędowych, szyn do usztywniania palca, a także papierów rejestracyjnych do badań EKG, KTG i żeli - przedmiot zamówienia składa się z 12 niepodzielnych zadań:
Zadanie nr 1 - Rękawy foliowo – papierowe oraz torby foliowo-papierowe bez zakładki ze wskaźnikami na parę wodną, torebki foliowo-włókninowe, włóknina, papier krepowany
Zadanie nr 2 – Testy i wskaźniki do procesu sterylizacji oraz osłonki podwójne na narzędzia
Zadanie nr 3 – Koperty do dokumentacji procesu sterylizacji oraz etykiety do metkownicy trzyrzędowej
Zadanie nr 4 – Testy oraz rękawy do sterylizacji plazmą.
Zadanie nr 5 - Kasety do sterylizacji plazmowej i akcesoria do autoklawu Sterrad® 100S
Zadanie nr 6 - Akcesoria do sterylizacji: szczotki do mycia narzędzi, plomby do kontenerów, rękawice bawełniane
Zadanie nr 7 - Pojemniki transportowe
Zadanie nr 8 - Olej do konserwacji systemów napędowych, filtry wielokrotnego użytku
Zadanie nr 9 - Pojemniki na materiał do badań histopatologicznych
Zadanie nr 10 - Pojemniki na zużyty sprzęt jednorazowy
Zadanie nr 11 - Papiery rejestracyjne do badań EKG, KTG oraz żele do badań USG, EKG
Zadanie nr 12 - Szyny aluminiowe do usztywniania palca

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef39a6ca-0fc3-42c5-bc08-9697717bfa44
Biuletyn 537607-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Regon 12667570000000
Zamawiajacy adres ulica Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 651 397,
Zamawiajacy fax 627 571 323
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl,
Adres strony url www.szpital.kalisz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kalisz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 roku poz. 2188 t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WSZ im. L. Perzyny ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywne dostawy akcesoriów do sterylizacji, pojemników: transportowych, na materiał do badań histopatologicznych, na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny oraz papierów rejestracyjnych do badań EKG, KTG oraz żeli
Numer referencyjny 23/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: akcesoriów do sterylizacji, pojemników: transportowych na materiał do badań histopatologicznych, na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny oraz oleju do konserwacji systemów napędowych, szyn do usztywniania palca, a także papierów rejestracyjnych do badań EKG, KTG i żeli - przedmiot zamówienia składa się z 12 niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1 - Rękawy foliowo – papierowe oraz torby foliowo-papierowe bez zakładki ze wskaźnikami na parę wodną, torebki foliowo-włókninowe, włóknina, papier krepowany Zadanie nr 2 – Testy i wskaźniki do procesu sterylizacji oraz osłonki podwójne na narzędzia Zadanie nr 3 – Koperty do dokumentacji procesu sterylizacji oraz etykiety do metkownicy trzyrzędowej Zadanie nr 4 – Testy oraz rękawy do sterylizacji plazmą. Zadanie nr 5 - Kasety do sterylizacji plazmowej i akcesoria do autoklawu Sterrad® 100S Zadanie nr 6 - Akcesoria do sterylizacji: szczotki do mycia narzędzi, plomby do kontenerów, rękawice bawełniane Zadanie nr 7 - Pojemniki transportowe Zadanie nr 8 - Olej do konserwacji systemów napędowych, filtry wielokrotnego użytku Zadanie nr 9 - Pojemniki na materiał do badań histopatologicznych Zadanie nr 10 - Pojemniki na zużyty sprzęt jednorazowy Zadanie nr 11 - Papiery rejestracyjne do badań EKG, KTG oraz żele do badań USG, EKG Zadanie nr 12 - Szyny aluminiowe do usztywniania palca
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 t.j. z późn. zm.); d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a i 4b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda w powyższym zakresie złożenia żadnych dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda w powyższym zakresie złożenia żadnych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, (Dz.U. z 2018 roku poz. 798 t.j. z póżn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2018 roku poz. 798 t.j. z póżn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian przyszłej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w zakresie: a) danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), zmiana ta wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) ceny produktu ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi niezwłocznie zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT, c) ceny produktu w przypadku zmiany stawki VAT ze względu na uzasadnioną przez producenta zmianę klasyfikacji wyrobu i zastosowania zmienionej stawki podatku VAT, zgodnie z zapisami ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 t.j.). W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie i jej dacie Wykonawca powiadomi pisemnie zamawiającego, d) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy produkt jest niedostępny na rynku wówczas zamawiający dopuszcza, za zgodą Zamawiającego, zaoferowanie zamiennika produktu, o innej nazwie, kodzie i/lub sposobie pakowania produktu oraz tożsamych parametrach jakościowych w stosunku do produktu zaoferowanego w ofercie (nie gorszych, spełniających wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ), przy zachowaniu stałości ceny. W przypadku innego sposobu pakowania (konfekcji) cena za opakowanie zbiorcze oferowanego zamiennika zostanie przeliczona w ten sposób, że cena za sztukę lub oznaczenie zamiennika będzie równa cenie za sztukę lub oznaczenie produktu znajdującego się danej pozycji umowy. Niniejsza zmiana wymaga aneksu do umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w zakresie terminu jej obowiązywania, o którym mowa § 3 w ust. 1 – w przypadku niewykorzystania wartości umowy określonej § 2 w ust. 1 niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawy foliowo – papierowe oraz torby foliowo-papierowe bez zakładki ze wskaźnikami na parę wodną, torebki foliowo-włókninowe, włóknina, papier krepowany
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Rękawy foliowo – papierowe oraz torby foliowo-papierowe bez zakładki ze wskaźnikami na parę wodną, torebki foliowo-włókninowe, włóknina, papier krepowany
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Testy i wskaźniki do procesu sterylizacji oraz osłonki podwójne na narzędzia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Testy i wskaźniki do procesu sterylizacji oraz osłonki podwójne na narzędzia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Koperty do dokumentacji procesu sterylizacji oraz etykiety do metkownicy trzyrzędowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199230-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Koperty do dokumentacji procesu sterylizacji oraz etykiety do metkownicy trzyrzędowej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Testy oraz rękawy do sterylizacji plazmą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Testy oraz rękawy do sterylizacji plazmą
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Kasety do sterylizacji plazmowej i akcesoria do autoklawu Sterrad® 100S
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Kasety do sterylizacji plazmowej i akcesoria do autoklawu Sterrad® 100S
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Akcesoria do sterylizacji: szczotki do mycia narzędzi, plomby do kontenerów, rękawice bawełniane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Akcesoria do sterylizacji: szczotki do mycia narzędzi, plomby do kontenerów, rękawice bawełniane
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa - Pojemniki transportowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pojemników transportowych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Olej do konserwacji systemów napędowych, filtry wielokrotnego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:Oleju do konserwacji systemów napędowych, filtrów wielokrotnego użytku
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pojemniki na materiał do badań histopatologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pojemników na materiał do badań histopatologicznych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pojemniki na zużyty sprzęt jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34924800-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pojemników na zużyty sprzęt jednorazowy
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Papiery rejestracyjne do badań EKG, KTG oraz żele do badań USG, EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papierów rejestracyjnych do badań EKG, KTG oraz żeli do badań USG, EKG
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Szyny aluminiowe do usztywniania palca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy szyn aluminiowych do usztywniania palca
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)