GuidZP400 |
0869ea8b-14cf-4526-b29a-cbe18f38b1bb
|
Biuletyn |
538375-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu
|
Regon |
29220900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juraszów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42570
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-479
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8212 359, 61 8212 267
|
Zamawiajacy fax |
61 8212 359, 61 8233 451
|
Zamawiajacy email |
szpital@lutycka.pl
|
Adres strony url |
www.lutycka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lutycka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU Juraszów 7/19 60-479 Poznań Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostaw worków foliowych oraz worków na zwłoki na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
SZW/SZP/38/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostaw worków na odpady komunalne, worków na odpady medyczne,worków do przechowywania dokumentów, worków do przechowywania zwłok, worków foliowych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
289020,32
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki oferowanych worków z zakresu zadania nr 1 – 4; po 1 sztuce do każdej pozycji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. W zakresie wskazanym w 8.4 1) 2 i 3 – na zasadach w nich opisanych. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
|
IV 4 4 data |
2019-05-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków na odpady komunalne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
148200,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w ząłaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
77900,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w ząłaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków do przechowywania dokumentów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
730,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków do przechowywania dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w ząłaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków do przechowywania zwłok
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków do przechowywania zwłok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w ząłaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków foliowych Kowanówko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
50190,32
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych Kowanówko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych w ząłaczniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
|
| |