Zakup systemu kontroli dostępu do stron sieci web i ruchu sieciowego

Publication date 2019-04-16
End date 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536923-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 482200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup „Systemu kontroli dostępu do stron sieci web i ruchu sieciowego” wraz z gwarancją i asystą techniczną na okres 12 miesięcy” (jednak nie wcześniej niż od 29 czerwca 2019 r.). Licencja musi umożliwiać kontrolę dla 2200 użytkowników sieci Urzędu Miasta Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2707213-d0bf-4b87-bf34-31f87fedc639
Biuletyn 536923-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Regon 00051418200000
Zamawiajacy adres ulica ks. I. J. Skorupki
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-532
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 638 48 88
Zamawiajacy fax 42 638 48 77
Zamawiajacy email m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
Adres strony url http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, pocztą, kurierem. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych w Departamecie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorpki 21, 90-532 Łódź, pokój 8, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup systemu kontroli dostępu do stron sieci web i ruchu sieciowego
Numer referencyjny DOA-ZP-II.271.46.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup „Systemu kontroli dostępu do stron sieci web i ruchu sieciowego” wraz z gwarancją i asystą techniczną na okres 12 miesięcy” (jednak nie wcześniej niż od 29 czerwca 2019 r.). Licencja musi umożliwiać kontrolę dla 2200 użytkowników sieci Urzędu Miasta Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia I etap – dostawa oprogramowania i wdrożenie do 15 dni roboczych od dnia wejścia w życie umowy II etap – gwarancja i asysta techniczna wdrożonego oprogramowania na okres 12 miesięcy od daty uruchomienia oprogramowania (jednak nie wcześniej niż od 29 czerwca 2019 r.)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen [Numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 7.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. 7.2 DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania: 7.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. 7.4 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.5 Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.6 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). 7.7 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.8 W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z pkt. 5 SIWZ Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu 2. W pkt. 6 SIWZ podstawy wykluczenia Wykonawców 3. W pkt. 7 SIWZ Zamawiający określa wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu 4. Termin wykonania zamówienia I etap – dostawa oprogramowania i wdrożenie do 15 dni roboczych od dnia wejścia w życie umowy II etap – gwarancja i asysta techniczna wdrożonego oprogramowania na okres 12 miesięcy od daty uruchomienia oprogramowania (jednak nie wcześniej niż od 29 czerwca 2019 r.) 5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni 6. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - składania ofert wariantowych, - rozliczania w walutach obcych, - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, - prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.

Criterion

Kryteria Funkcjonalność opcjonalna 1
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Baza danych witryn skategoryzowanych
Znaczenie 12,00
  
Kryteria Funkcjonalność opcjonalna 2
Znaczenie 18,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)