GuidZP400 |
c77fc46d-8f08-4a19-a511-51a6d884f7c4
|
Biuletyn |
538981-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
34457600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żużlowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 4221111, 4221118
|
Zamawiajacy fax |
0-32 42 601 21
|
Zamawiajacy email |
zampubliczne@opsrybnik.pol.pl
|
Adres strony url |
www.pomocspoleczna.rybnik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.pomocspoleczna.rybnik.pl/bip/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.pomocspoleczna.rybnik.pl/bip/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Żużlowa 25, 44-200 Rybnik
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Bony towarowe dla podopiecznych
|
Numer referencyjny |
DA.2710.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bonów towarowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku z zapewnieniem ich realizacji. Bonami posługiwać się będą podopieczni Ośrodka Pomocy Społecznej przy zakupie artykułów spożywczych, środków czystości, środków higieny osobistej, artykułów szkolnych, drobnych artykułów gospodarstwa domowego (takich jak: kubki, sztućce, talerzyki, itp.), z wyłączeniem wszystkich alkoholi, a także używek - kawy i wyrobów tytoniowych oraz artykułów gospodarstwa domowego zasilanych różnymi formami energii. Przewidywane zapotrzebowanie Zamawiającego na bony towarowe o nominale 10,00 zł wynosi: w miesiącu średnio 3 300 sztuk, do 31.12.2019 r. do 25 000 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
250000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy. 2.Formularz - Sieć placówek handlowych na terenie Miasta Rybnika Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: www.pomocspoleczna.rybnik.pl 4.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1)Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2)podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą bądź z dokumentów rejestrowych – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.3 (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|