Dostawa sprzętu pożarniczego i armatury pożarniczej

Publication date 2019-04-17
End date 2019-04-17 23:45:37
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538700-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu pożarniczego i armatury pożarniczej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2edb176-d149-4380-940c-cf9c2ca0ca52
Biuletyn 538700-N-2019
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Regon 09057078200000
Zamawiajacy adres ulica Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-915
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 413 876/261 414 285,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl,
Adres strony url www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa MON
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu pożarniczego i armatury pożarniczej
Numer referencyjny SSTiP/PN/3/D/4
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu pożarniczego i armatury pożarniczej
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Inne dokumenty niewymienione 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 2. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 3. dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 3.7 SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 5. dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania Zamawiającego, konieczne jest załączenie do oferty oraz do dostawy właściwych dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w Wymaganiach Techniczno - Użytkowych
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych części: • Element I – 2.600,00 zł • Element II – 1.400,00 zł • Element III – 400,00 zł • Element IV – nie dotyczy • Element V – nie dotyczy • Element VI – nie dotyczy • Element VII – nie dotyczy • Element VIII – 600,00 zł • Element IX – nie dotyczy • Element X – nie dotyczy • Element XI – 400,00 zł Łączna kwota wadium 5.400,00zł
Zastosowanie procedury pzp 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)