GuidZP400 |
1f7152dc-a192-45bb-8862-f174d9ed759e
|
Biuletyn |
538569-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
|
Regon |
27015111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-024
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 6093140
|
Zamawiajacy fax |
32 6093154
|
Zamawiajacy email |
dzp@wpr.pl
|
Adres strony url |
bip.wpr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.wpr.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.wpr.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub przesyłką pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa 18 punktów dostępowych Wi-Fi (Access point), 76 sztuk odbiorników GPS oraz 3 sztuk mikrokomputerów wraz z czujnikami dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
|
Numer referencyjny |
WPR/AZ/252/ZP/13/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa 18 punktów dostępowych Wi-Fi (Access point), 76 sztuk odbiorników GPS oraz 3 sztuk mikrokomputerów wraz z czujnikami dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 i 6 dla Zadania nr 1 oraz w załączniku nr 7 dla Zadania nr 2 do SIWZ (Specyfikacja techniczna).
|
Cpv glowny przedmiot |
32413100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez podmiot na rzecz, którego były wykonane, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.:
- co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie sprzętu komputerowego:
- w zakresie zadania nr 1 - na kwotę 16 000,00 zł brutto.
- w zakresie zadania nr 2 – na kwotę 400,00 zł brutto
W przypadku dostaw nadal wykonywanych warunek wartości minimalnych brutto określonych powyżej winien być spełniony dla części już wykonanej.
Uwagi:
1.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
2.Wykonawca, który w celu potwierdzenia warunku, o którym mowa w pkt. 8.2.3.1 SIWZ, będzie się legitymował wiedzą
i doświadczeniem nabytym w ramach wspólnej realizacji umów z innymi wykonawcami (konsorcjum) zobowiązany jest wykazać zakres dostaw, w wykonaniu którego faktycznie uczestniczył.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ tj. oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ tj. oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy załączyć:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
- Formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ (wskazana data podpisania);
- Specyfikacja techniczna – opis przedmiotu zamówienia – Zadanie nr 1 - Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ oraz Zadanie nr 2 – Załącznik nr 7 (wskazana data podpisania).
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionym do udzielenia pełnomocnictwa.
W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza wymaga się jej złożenia w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
- w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty o których mowa:
w pkt. 9.1.1, 9.2.1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Dokument ten ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
w pkt. 9.3 SIWZ Wykonawcy składają łącznie;
Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym
w § 11 propozycji umowy, stanowiącej załącznik nr 8 odpowiednio dla zadania nr 1 i załącznik nr 9 odpowiednio dla zadania nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna dot. RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych jest Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, z siedzibą w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, tel. 32 609 31 40, fax: 32 609 31 54, wpr@wpr.pl.
2.W Wojewódzkim Pogotowiu Ratunkowym w Katowicach został powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się pod nr tel.: 32 609 31 26, e-mail: iod@wpr.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie jednej lub kilku niżej wymienionych przesłanek:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy;
art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze m.in. określonego w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;
art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych - ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
4. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą udostępniane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom upoważnionym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych.
5. Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe
w Katowicach przez okresy wskazane w przepisach prawa, okresy niezbędne na czas dochodzenia roszczeń a także zgodnie z terminami określonymi zarządzeniem Dyrektora Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach w sprawie wprowadzenia do stosowania Jednolitego rzeczowego wykazu akt.
7. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania*
i ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu skorzystania z praw, o których mowa należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne. Niepodanie wymaganych danych osobowych uniemożliwi administratorowi wywiązanie się z w/w celów przetwarzania, tym samym uniemożliwi Pani/Panu wykonanie usługi przez WPR w Katowicach lub uniemożliwi wykonanie usługi na rzecz WPR w Katowicach.
9. Gdy uzna Pan/Pani, iż WPR w Katowicach, jako administrator danych, przetwarza je w sposób naruszający przepisy RODO ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa 18 sztuk punktów dostępowych Wi-Fi (Access point), 76 sztuk odbiorników GPS dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32413100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa 3 sztuk mikrokomputerów wraz z czujnikami dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30212100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| |