Dostawy identyfikatorów imiennych (imienników)

Publication date 2019-04-18
End date 2019-04-29 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Dodatki odzieżowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539557-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 184200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy identyfikatorów imiennych (imienników), zwanych w dalszej części SIWZ „asortymentem” w szacowanej ilości około 10 000 kpl.
2. W skład kompletu wchodzi:
a) znaku identyfikacji imiennej w postaci metalowej tabliczki – 1 szt.,
b) znaku identyfikacji imiennej w postaci taśmy szczepnej – 2 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane powyżej służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty, a zakupy asortymentu będą dokonywanie zgodnie z pkt 7.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy (nie używany), wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania asortymentu w jednostkowych opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniami. Na opakowaniu zbiorczym będzie dołączona etykieta zawierająca informację o:
a. ilości sztuk,
b. wskazanie jakiej jednostki dotyczy dostarczony asortyment.
7. Zamawiający dokonywał będzie zakupów asortymentu w ramach umów wykonawczych w ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych.
8. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu asortymentu. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie umów ramowych przez Zamawiającego z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt. 1 dokumentacji postępowania, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej (odpowiednio do zadania) i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3 chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
9. Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość zakupowanego asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8482b2ae-4c6b-4b55-a1d2-30733a633911
Biuletyn 539557-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 6038608
Zamawiajacy fax (22) 603 76 42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url www.policja waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy identyfikatorów imiennych (imienników)
Numer referencyjny WZP-2420/19/115/Z
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umów ramowych na dostawy identyfikatorów imiennych (imienników), zwanych w dalszej części SIWZ „asortymentem” w szacowanej ilości około 10 000 kpl. 2. W skład kompletu wchodzi: a) znaku identyfikacji imiennej w postaci metalowej tabliczki – 1 szt., b) znaku identyfikacji imiennej w postaci taśmy szczepnej – 2 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane powyżej służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty, a zakupy asortymentu będą dokonywanie zgodnie z pkt 7. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy (nie używany), wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania asortymentu w jednostkowych opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniami. Na opakowaniu zbiorczym będzie dołączona etykieta zawierająca informację o: a. ilości sztuk, b. wskazanie jakiej jednostki dotyczy dostarczony asortyment. 7. Zamawiający dokonywał będzie zakupów asortymentu w ramach umów wykonawczych w ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych. 8. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu asortymentu. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie umów ramowych przez Zamawiającego z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt. 1 dokumentacji postępowania, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej (odpowiednio do zadania) i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3 chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 9. Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość zakupowanego asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 18420000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór - załącznik do ww. informacji opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego).
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa – nie skutkujących zmianą załącznika nr 3 do umowy ramowej, z zastrzeżeniem pkt 2. 2. Strony dopuszczają zmianę stawki podatku VAT, wskazaną w załączniku nr 2 do umowy ramowej, w przypadku jej ustawowej zmiany wymagającej aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy (T)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji (G)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty brutto (C)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)