Zakup wraz z dostarczeniem zestawów komputerowych i laptopów dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego

Publication date 2019-04-18
End date 2019-05-08 00:00:00
Instytucja Kancelaria Prezydenta RP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538901-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego z podziałem na dwie niżej wymienione części.
 Część I – zestawy komputerowe
 Część II – laptopy
Zakres dostawy z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 700a9cfb-8714-453e-9235-005c5cf8892b
Biuletyn 538901-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Prezydenta RP
Regon 00000002300000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226 952 863,
Zamawiajacy fax 695-28-62
Zamawiajacy email zamowienia@prezydent.pl,
Adres strony url www.prezydent.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Administracja publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prezydent.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta składana jest w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostarczeniem zestawów komputerowych i laptopów dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego
Numer referencyjny BA.6/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego z podziałem na dwie niżej wymienione części.  Część I – zestawy komputerowe  Część II – laptopy Zakres dostawy z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, których łączna wartość wynosi dla: części I – min. 80 000,00 zł brutto i obejmuje swoim zakresem dostawy sprzętu lub urządzeń komputerowych, z czego każda dostawa min. po 40.000,00 zł brutto; część II – min. 40 000,00 zł brutto i obejmuje swoim zakresem dostawy sprzętu lub urządzeń komputerowych, z czego każda dostawa min. po 20.000,00 zł brutto; Zamawiający za jedną dostawę uzna wykonanie dostaw sprzętu lub urządzeń komputerowych na podstawie zawartej jednej umowy w okresie nie dłuższym niż jeden rok, tj. Wykonawcy winni się wykazać wykonaniem dwóch dostaw sprzętu lub urządzeń komputerowych na podstawie zawartych dwóch odrębnych umów, z których każda zawarta była na okres nie dłuższy niż jeden rok. Ponadto, Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, powinien wykazać się realizacją dostaw dla każdej z części osobno. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz polegających na zasobach innych podmiotów Zamawiający za spełnienie warunku uzna sytuację, gdy jeden z nich, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia spełnia ww. warunek.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (chyba że Wykonawca wskaże, że Zamawiający posiada te dokumenty – odpisy lub informacje itp. dotyczące tego wykonawcy lub Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnie dostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych); 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 8 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ); 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych powyżej przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 7.3 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), Wykonawca dostarczy: Część I a) Deklarację zgodności CE dla oferowanego urządzenia; b) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji; c) Certyfikat ISO 14001 dla producenta urządzenia. Część II a) Deklarację zgodności CE dla oferowanego modelu komputera; b) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji; c) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. Dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być aktualne i dostarczone dla wszystkich pozycji, dla których wpisano ten wymóg w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca można dostarczyć również dokumenty równoważne wydawane przez uprawniony podmiot do wystawiania tego typu zaświadczeń. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolności lub sytuację innego podmiotu, przedkłada, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 10.1, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Wykonawca jest również zobowiązany do złożenia pełnomocnictwa, jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1, tego Wykonawcy zostaną podpisane przez pełnomocnika, a nie osoby, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji lub jeżeli odpis aktualny z KRS lub ewidencji, który Zamawiający może samodzielnie pobrać ze strony internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości lub innej odpowiedniej strony internetowej, nie potwierdza umocowania osoby, która podpisała pełnomocnictwo w imieniu Wykonawcy do reprezentowania w tym zakresie Wykonawcy. Wraz z pełnomocnictwem Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć zgodnie z pkt 16.13 SIWZ odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający uprawnienie osoby lub osób, które podpisały pełnomocnictwo, do reprezentacji Wykonawcy, na dzień jego wystawienia, a tym samym umocowania pełnomocnika. 3. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dot.: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369) złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia]. 4. W przypadku podpisania oferty lub załączników składanych wraz z ofertą w inny sposób niż określony w odpowiednim rejestrze lub ewidencji albo też przez inne osoby niż wymienione w odpowiednim rejestrze lub ewidencji na podstawie udzielonego im pełnomocnictwa, należy do oferty dołączyć przedmiotowe pełnomocnictwo. W wypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa do podpisania oferty, wymagane będzie notarialne poświadczenie zgodności z oryginałem. Także udzielanie dalszych pełnomocnictw musi być potwierdzone notarialne. W przypadku, gdy z przedłożonego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji nie wynika uprawnienie do reprezentacji przez osoby, które podpisały pełnomocnictwo, należy przedłożyć odpis z rejestru lub ewidencji aktualny na datę podpisania pełnomocnictwa, potwierdzający uprawnienie tych osób do udzielenia pełnomocnictwa.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla części I •– 2 000,00 zł; b) dla części II •– 1 000,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 8 maja 2019 r. do godziny 13:00.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany Sprzętu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania Sprzętu z produkcji przez producenta po zawarciu umowy i braku jego dostępności na rynku. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ww. sytuacji.
IV 4 4 data 2019-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zestawy komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Zakres dostawy z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa laptopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem laptopów wraz z oprogramowaniem dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego Zakres dostawy z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria Czas trwania gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)