Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych

Publication date 2019-04-18
End date 2019-04-29 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539416-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych – 2 szt. Gwarancja - minimum 24 miesiące, naprawa w miejscu instalacji w ciągu 24 godziny od daty zgłoszenia w dni robocze lub sprzęt zastępczy, w przypadku uszkodzenia dysku twardego dysk pozostaje u zamawiającego. Za dzień roboczy uznaje się dzień od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych u Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1a4bfb0-47ef-471e-a9e1-629a4e4da127
Biuletyn 539416-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
Regon 29234674600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 86
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 641 600
Zamawiajacy fax 413 641 666
Zamawiajacy email wup@wup.kielce.pl
Adres strony url https://www.wup.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wupkielce.bip.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Kancelaria; ul. Witosa 86, 25-561 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny ZP.271.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych – 2 szt. Gwarancja - minimum 24 miesiące, naprawa w miejscu instalacji w ciągu 24 godziny od daty zgłoszenia w dni robocze lub sprzęt zastępczy, w przypadku uszkodzenia dysku twardego dysk pozostaje u zamawiającego. Za dzień roboczy uznaje się dzień od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych u Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: dokumentacji technicznej (np. karty katalogowe lub inne dokumenty wystawione przez producenta) potwierdzającej spełnianie przez zaoferowane materiały wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do SIWZ Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentacji w języku obcym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumentacja techniczna, o której mowa powyżej, musi potwierdzać co najmniej parametry określone w Załączniku nr 4 do SIWZ określone w pkt 1-30.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowo – cenowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - oryginał (składane po otwarciu ofert). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Szybkość kopiowania strony A4
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Szybkość druku w mono strony A4
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)