GuidZP400 |
c1a4bfb0-47ef-471e-a9e1-629a4e4da127
|
Biuletyn |
539416-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
|
Regon |
29234674600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Witosa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
86
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 641 600
|
Zamawiajacy fax |
413 641 666
|
Zamawiajacy email |
wup@wup.kielce.pl
|
Adres strony url |
https://www.wup.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wupkielce.bip.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Kancelaria; ul. Witosa 86, 25-561 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
|
Numer referencyjny |
ZP.271.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych – 2 szt. Gwarancja - minimum 24 miesiące, naprawa w miejscu instalacji w ciągu 24 godziny od daty zgłoszenia w dni robocze lub sprzęt zastępczy, w przypadku uszkodzenia dysku twardego dysk pozostaje u zamawiającego. Za dzień roboczy uznaje się dzień od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych u Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: dokumentacji technicznej (np. karty katalogowe lub inne dokumenty wystawione przez producenta) potwierdzającej spełnianie przez zaoferowane materiały wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do SIWZ Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentacji w języku obcym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumentacja techniczna, o której mowa powyżej, musi potwierdzać co najmniej parametry określone w Załączniku nr 4 do SIWZ określone w pkt 1-30.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowo – cenowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - oryginał (składane po otwarciu ofert). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|