„Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim”- Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego

Publication date 2019-04-18
End date 2019-05-08 00:00:00
Instytucja Miasto Międzyrzec Podlaski
Miejscowość Międzyrzec Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538818-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim”- Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego o następującym zakresie dostaw: 1. Dostawa zestawów komputerowych - 8 kpl. 2. Dostawa Tabletów - 8 szt. 3. Dostawa drukarki laserowej A3 kolor - 1 szt. 4. Dostawa zestawu multimedialnego (projektor + ekran) - 1 kpl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df839d3f-303a-4b2e-b212-cd2ed0e92622
Biuletyn 538818-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Międzyrzec Podlaski
Regon 52557600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pocztowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Międzyrzec Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 372 62 11
Zamawiajacy fax 83 372 62 28
Zamawiajacy email wrg@miedzyrzec.pl
Adres strony url https://www.miedzyrzec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych zgodnie z podpisaną w dniu 14.12.2017 r. umową nr: RPLU.13.02.00-06-0045/16-00 o dofinansowanie Projektu „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.miedzyrzec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miasto Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, (pok. 22 - sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim”- Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego
Numer referencyjny R-III.271.15.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim”- Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego o następującym zakresie dostaw: 1. Dostawa zestawów komputerowych - 8 kpl. 2. Dostawa Tabletów - 8 szt. 3. Dostawa drukarki laserowej A3 kolor - 1 szt. 4. Dostawa zestawu multimedialnego (projektor + ekran) - 1 kpl.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), , z tym, że dokumenty wymienione w pkt. 3.4, 3.5 rozdział V należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w zakresie tej części zamówienia, której ona dotyczy;
IV 4 4 data 2019-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski jako kierownik Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim Miasto Międzyrzec Podlaski ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski tel. 83 372-62-11, faks 83 372-62-28 ;  (dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Zamawiającego: iod@miedzyrzdc.pl ).  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim”- Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego R-III.271.15.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)