Dostawa mebli biurowych wraz z montażem.

Publication date 2019-04-19
End date 2019-04-29 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539675-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. rozładunek, wniesienie i montaż dostarczonego towaru.
3. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego.
4. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (okres gwarancji uzależniony jest od oferty Wykonawcy i wynosi minimum 12 miesięcy, maksimum 24 miesiące).
5. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z oferta Wykonawcy minimum 6 tygodni, maksymalnie 8 tygodni.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1. do SIWZ – Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1206c617-d737-44bd-9bdf-6dcc53e20dd6
Biuletyn 539675-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 01157424400000
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085,
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email d.magdziarz@akademia.mil.pl,
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.akademia.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akademia.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres oferty nalezy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym AszWoj - budynek 4 - portiernia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych wraz z montażem.
Numer referencyjny PK.ZZP.261.30.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. rozładunek, wniesienie i montaż dostarczonego towaru. 3. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (okres gwarancji uzależniony jest od oferty Wykonawcy i wynosi minimum 12 miesięcy, maksimum 24 miesiące). 5. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z oferta Wykonawcy minimum 6 tygodni, maksymalnie 8 tygodni. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1. do SIWZ – Opis przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: zgodnie z oferta Wykonawcy minimum 6 tygodni, maksymalnie 8 tygodni.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (oryginał), zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Uwaga, numeracja przeniesiona z SIWZ. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wykonawcy, o których mowa ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (jeżeli zabezpieczenie jest wymagane). 4) Dokumenty i oświadczenia, które muszą być złożone przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie: - dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 1. 5) Dokumenty i oświadczenia, które będą sumaryczną danych wszystkich wykonawców występujących wspólnie: - dokument pełnomocnictwa wyznaczający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)