GuidZP400 |
f0cb541f-7b65-4900-8ae0-943cd5355a54
|
Biuletyn |
539253-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
|
Regon |
60501340000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 773 333
|
Zamawiajacy fax |
846 386 669
|
Zamawiajacy email |
zampupl@szpital.zam.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zam.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zam.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pomocą kuriera lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość pok. 248 - Kancelaria Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pieczywa
|
Numer referencyjny |
AGZP 3320.32.19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa pieczywa - 9 pozycji asortymentowych
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
223681,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom składane na wezwanie Zamawiającego skierowane do wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:
1. Opis przedmiotu zamówienia, który musi zawierać co najmniej dane na temat parametrów wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy wykaz składników użytych do produkcji oferowanego asortymentu z wyszczególnieniem alergenów. Wskazane alergeny muszą być zgodne z rozporządzeniem UE nr 1169/2011 (dla każdej pozycji). W przypadku zaoferowania produktów kilku producentów Zamawiajacy wymaga dostarczenia szczegółowego wykazu składników wszystkich proponowanych producentów.
3. Dokument potwierdzający wdrożenie i utrzymanie zasad systemu HACCP – wydanego przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
W przypadku dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego, określonych w pkt. 1 - 3, Zamawiający przed odrzuceniem oferty zastosuje uprzednio art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP.
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ OFERTA.
1. Formularz „Oferta wykonawcy” (sporządzony według wzoru stanowiącego integralną część SIWZ).
2. Oferta cenowa (formularz cenowy), sporządzona w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 12 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nich mowa.
Zamawiający informuje, że niezłożenie dokumentów, oświadczeń, informacji określonych w pkt. 1, i 2 spowoduje odrzucenie oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|