GuidZP400 |
ef2f66c8-55f5-4caa-9320-7ebec1f200f7
|
Biuletyn |
539946-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Regon |
22092667800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr J. Balewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Starogard Gdański
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 562 30 31
|
Zamawiajacy fax |
58 562 48 21
|
Zamawiajacy email |
a.bucikiewicz@szpital-starogard.pl
|
Adres strony url |
www.kcz.e-bip.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kcz.e-bip.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kcz.e-bip.net
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA DRUKÓW
|
Numer referencyjny |
FSZ.242.11.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków. Opis asortymentu został wskazany w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do siwz.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda aby Wykonawca złożył następujące dokumenty: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w §7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w §7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b Rozporządzenia RM, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do siwz.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I - Druki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Indywidualna karta zleceń lekarskich jednorazowych pionowa
Indywidualna karta zleceń lekarskich pozioma
Indywidualna karta zleceń lekarskich – diagnostyka - pionowa
Karta obserwacji tętna płodu
Karta ciśnienia tętniczego krwi
Karta cukrzycowa
Karta gorączkowa ogólna
Karta obserwacji porodu
Pediatryczna karta obserwacji
Karta gospodarki wodnej
Protokół pielęgniarki operacyjnej, papier samokopiujący,
1 bl. = 100 szt.
Zlecenie wyjazdu nr, 1 bl. = 100 szt.
Zestawienie dzienne oddziału, 1 bl. = 100 szt.
Wniosek urlopowy, 1 bl. = 100 szt.
Zlecenie badania mikrobiologicznego,
1 bl. = 100 szt.
Protokół przekazania opieki nad pacjentem
Karta premedykacyjna
Karta obserwacji zagrożonego wystąpieniem odleżyny
Ankieta satysfakcji pacjenta
Karta ścisłej obserwacji kardiologicznej
Kwit wydania bielizny
Karta znieczulenia krótkiego, papier samokopiujący,
Karta czynności pielęgniarskich oddziału zachowawczego
Karta czynności pielęgniarskich oddziału pediatrycznego
Karta czynności pielęgniarskich oddziału ginekologiczno-położniczego
Karta czynności pielęgniarskich oddziału zabiegowego
Karta pacjenta SOR, papier samokopiujący z ludkiem,
Karta pacjenta SOR, papier samokopiujący,
Karta znieczulenia, papier samokopiujący,
Zapotrzebowanie żywnościowe, papier samokopiujący,
Zapotrzebowanie nr, papier samokopiujący,
Karta uodpornienia, karton
Karta intensywnej obserwacji
Indywidualna karta zleceń lekarskich w Intensywnej Terapii
Papier firmowy, logo kolorowe, nadruk kolorowy
Karta ewidencji czasu pracy
Roczna karta ewidencji obecności
Protokół przekazania opieki nad pacjentem po znieczuleniu do operacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II – Naklejki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Blok Operacyjny, papier samoprzylepny
Dezynfekcja narzędzi, papier samoprzylepny
Naklejka na worki foliowe, papier samoprzylepny
Do użytku zewnętrznego – roztwór roboczy, papier samoprzylepny
Naklejka na płyny, papier samoprzylepny
Naklejki na strzykawki, papier samoprzylepny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III – Koperty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Koperta listowa biała
Koperta biała
Koperta biała
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV – Księgi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Księga raportów lekarskich
Księga raportów pielęgniarskich
Księga porad ambulatoryjnych
Księga zabiegów oddziału/ poradni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V – Książki i księgi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Księga operacyjna
Książka transfuzyjna
Książka oczekujących na planowe przyjęcie do szpitala
Książka przychodów i rozchodów krwi i jej składników
Księga odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych
Dziennik pogotowia ratunkowego
Książka znieczulenia
Księga badań cytopatologicznych
Księga pracowni diagnostycznej
Księga pracowni diagnostycznej
Książka prób zgodności
Książka badań grupy krwi
Księga porodów
|
| |