Dostawa bielizny pościelowej, ręczników frotte oraz tkaniny firanowej na potrzeby Kancelarii Sejmu

Publication date 2019-04-19
End date 2019-05-07 00:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne wyroby włókiennicze,
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539866-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 395120004, 395141009, 395600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa bielizny pościelowej, ręczników frotte oraz tkaniny firanowej na potrzeby Kancelarii Sejmu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f5b673c-5a82-47ef-a7bd-d8a520864b9d
Biuletyn 539866-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Sejmu
Regon 00110334000000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 4/6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226942234
Zamawiajacy fax +48226941149
Zamawiajacy email biuro-zam@sejm.gov.pl
Adres strony url www.sejm.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Sejmu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sejm.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sejm.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, Aleja Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bielizny pościelowej, ręczników frotte oraz tkaniny firanowej na potrzeby Kancelarii Sejmu
Numer referencyjny BIT/3021-33/19/JK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa bielizny pościelowej, ręczników frotte oraz tkaniny firanowej na potrzeby Kancelarii Sejmu
Cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) ważny certyfikat Oeko – Tex Standard 100 lub równoważny, 2) karty katalogowe produktów lub inne dokumenty potwierdzające informacje indywidualizujące zaoferowane artykuły, a w szczególności określające ich parametry użytkowe, 3) certyfikat, atest trudnopalności dla tkaniny firanowej – dotyczy części C postępowania.
Inne dokumenty niewymienione Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i zawierać Formularz (-e) asortymentowo – cenowy (-e), który (-e) stanowi(-ą) odpowiednio Załączniki nr 1A, 1B lub 1C do Formularza oferty. Do oferty każdy Wykonawca załączy: 1. Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Wzory: 1) w części A postępowania: a) białą poszewkę o wymiarach 70 cm x 80 cm, b) białe prześcieradło o wymiarach 150 cm x 220 cm, c) białe prześcieradło o wymiarach 180 cm x 240 cm, d) prześcieradło o wymiarach 200 cm x 260 cm. 2) w części B postępowania: a) beżowy ręcznik frotte o wymiarach 100 cm x 50 cm, b) granatowy ręcznik frotte o wymiarach 150 cm x 80 cm, c) biały ręcznik frotte o wymiarach 100 cm x 50 cm. 3) Wzory załączone do oferty muszą być zgodne z parametrami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” Rozdział II SIWZ (w tym posiadać określone w Rozdziale II SIWZ metki) i dodatkowo posiadać metkę z nazwą producenta. 3. Pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z pkt 4.) – w formie pisemnej. Zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie pisemnej. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do Rozdziału III SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3.1., składa dokumenty zgodne z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 oraz z 2018 r. poz. 1993).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ Istotne postanowienia umowy
IV 4 4 data 2019-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa bielizny pościelowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa bielizny pościelowej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa hotelowych ręczników frotte
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa hotelowych ręczników frotte
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa tkaniny firanowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39560000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa tkaniny firanowej
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)