GuidZP400 |
3f5b673c-5a82-47ef-a7bd-d8a520864b9d
|
Biuletyn |
539866-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
Regon |
00110334000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226942234
|
Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sejm.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Sejmu
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sejm.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, Aleja Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bielizny pościelowej, ręczników frotte oraz tkaniny firanowej na potrzeby Kancelarii Sejmu
|
Numer referencyjny |
BIT/3021-33/19/JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa bielizny pościelowej, ręczników frotte oraz tkaniny firanowej na potrzeby Kancelarii Sejmu
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) ważny certyfikat Oeko – Tex Standard 100 lub równoważny,
2) karty katalogowe produktów lub inne dokumenty potwierdzające informacje indywidualizujące zaoferowane artykuły, a w szczególności określające ich parametry użytkowe,
3) certyfikat, atest trudnopalności dla tkaniny firanowej – dotyczy części C postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i zawierać Formularz (-e) asortymentowo – cenowy
(-e), który (-e) stanowi(-ą) odpowiednio Załączniki nr 1A, 1B lub 1C do Formularza oferty.
Do oferty każdy Wykonawca załączy:
1. Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2. Wzory:
1) w części A postępowania:
a) białą poszewkę o wymiarach 70 cm x 80 cm,
b) białe prześcieradło o wymiarach 150 cm x 220 cm,
c) białe prześcieradło o wymiarach 180 cm x 240 cm,
d) prześcieradło o wymiarach 200 cm x 260 cm.
2) w części B postępowania:
a) beżowy ręcznik frotte o wymiarach 100 cm x 50 cm,
b) granatowy ręcznik frotte o wymiarach 150 cm x 80 cm,
c) biały ręcznik frotte o wymiarach 100 cm x 50 cm.
3) Wzory załączone do oferty muszą być zgodne z parametrami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” Rozdział II SIWZ (w tym posiadać określone w Rozdziale II SIWZ metki) i dodatkowo posiadać metkę z nazwą producenta.
3. Pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z pkt 4.) – w formie pisemnej.
Zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie pisemnej.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 2 do Rozdziału III SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3.1., składa dokumenty zgodne
z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 oraz z 2018 r. poz. 1993).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ Istotne postanowienia umowy
|
IV 4 4 data |
2019-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bielizny pościelowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa bielizny pościelowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa hotelowych ręczników frotte
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39514100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa hotelowych ręczników frotte
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tkaniny firanowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39560000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tkaniny firanowej
|
| |