Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz płynów do hemodiafiltracji na Oddział Anestezjollogii i Intensywnej Terapii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.

Publication date 2019-04-19
End date 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539879-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednorazowego sprzętu medycznego oraz płynów do hemodiafiltracji na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii taki jak: cewnikiHigh Flow, filtry do hemofiltracji, płyny substytucyjne, płyny dializacyjne, linia do podaży wapnia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df01549d-872d-4fa2-add8-7b3a64fa6ec7
Biuletyn 539879-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00031146700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3782401
Zamawiajacy fax 041 3782768
Zamawiajacy email sekretariat@zoz.busko.pl
Adres strony url www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny zespół opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia w
Zamieszczona bedzie specyfikacja w
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, posłaniec, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz płynów do hemodiafiltracji na Oddział Anestezjollogii i Intensywnej Terapii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer referencyjny ZOZ/DO/OM/ZP/19/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednorazowego sprzętu medycznego oraz płynów do hemodiafiltracji na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii taki jak: cewnikiHigh Flow, filtry do hemofiltracji, płyny substytucyjne, płyny dializacyjne, linia do podaży wapnia.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 29627000,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 220 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1- 200 000,00 pln. Załącznik nr 2- 20 000,00 pln
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 220 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1- 200 000,00 pln. Załącznik nr 2- 20 000,00 pln
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 - nr 2 do SIWZ. 2. Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. 2017, poz. 211 ze zm.), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne, 3. Aktualne dokumenty (zgłoszenia, wpisy lub pozwolenia) zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 2211) - dla Załącznika nr 1 poz. 4,5,6.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, 2. Akusz asortymentowo-cenowe stanowiący Załączniki od nr 1 – do nr 2. 3. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 4 i nr 5 do SIWZ) 4. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmianę umowy w poniższym zakresie: 1. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, 2. zmiana stawki podatku VAT, 3. zmniejszenie ceny jednostkowej , 4. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu, 5. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)