Dostawa sprzętu medycznego

Publication date 2019-04-19
End date 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539588-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu medycznego: Pakiet nr 1 - Densytometr RTG, Pakiet nr 2 - Autoklaw parowy z demineralizatorem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dcb4b464-59fd-434b-b4a9-df68292483bf
Biuletyn 539588-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Regon 01013789500000
Zamawiajacy adres ulica Koszykowa 78
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 42 91 065
Zamawiajacy fax 22 621 43 64
Zamawiajacy email kkraska@cepelek.mil.pl
Adres strony url www.cepelek.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Tak
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cepelek.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu medycznego: Pakiet nr 1 - Densytometr RTG, Pakiet nr 2 - Autoklaw parowy z demineralizatorem
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Brak
Okres w dniach 70
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 100 000 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu medycznego o podobnym ( porównywalnym) charakterze funkcjonalności, tj. dwa dostawy obejmujące montaż, uruchomienie i przeszkolenie z obsługi personelu Zamawiającego, o wartości co najmniej 100 000 zł. brutto każde dla pakietów nr 1 i nr 2.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie.
Czy wadium 1
Wadium Pakiet nr 1 - 3000PLN Pakiet nr 2 - 1500PLN
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Brak
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia następujących zmian do umowy: a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b) zmiana miejsca dostawy przedmiotu zamówienia; c) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; d) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, e) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp. 2. Zgodnie z art. 142 ust.5 PZP wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmian: 1) stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie, jedynie zostanie do niego doliczony podatek VAT w zmienionej wysokości. 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 3. Podstawą i warunkiem dokonania przez Strony zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkach o których mowa w ust. 2 jest: 1) złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą dokonanie zmiany, zawierającego propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z jej szczegółowym uzasadnieniem faktycznym i prawnym oraz kalkulację kosztów będących następstwem zmian, o których mowa w ust. 1pkt. 3 i ust. 2 z wykazaniem wpływu tych zmian na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę; 2) udowodnienie za pomocą dokumentów kadrowo-płacowych, że zmiany wymienione w ust. 1 pkt. 3 i ust. 2 pkt.2 i 3 wpłynęły na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 3) dokonanie przez Strony ustaleń i uzgodnień dotyczących faktycznego wpływu określonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę oraz na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w czasie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu wniosku o którym mowa w pkt.1. 4. podpisanie przez Strony aneksu do umowy, określającego wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zmiana do umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą Zamawiającego i Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Densytometr RTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Dostawa - Densytometr RTG, sztuk 1, służący do badania osób dorosłych i dzieci
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Autoklaw parowy z demineralizatorem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Autoklaw - sztuk 1 , służący do sterylizacji narzędzi medycznych
  

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)