ZAKUP ODZIEŻY SPECJALISTYCZNEJ I SPRZĘTU SŁUŻBY MUNDUROWEJ

Publication date 2019-04-24
End date 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540891-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 180000009, 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawą odzieży specjalistycznej, ochronnej, bielizny osobistej i sprzętu w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku do siwz.
Zamówienie jest podzielone na 4 części:
I część – SPRZĘT AGD
II część – ODZIEZ OSOBISTA
III część – ODZIEŻ ROBOCZA
IV część – BIELIZNA OSOBISTA

Dodatkowe informacje

GuidZP400 439bdbf6-4c05-4304-9a63-2c0c2ebf558b
Biuletyn 540891-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Regon 93038806200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czajkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-147
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 658 666
Zamawiajacy fax 261 658 425
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
Adres strony url http://bip.awl.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://awl.edu.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego - Kancelarii Jawnej
Komunikacja elektroniczna wymaga ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, bud. 8. pok. 09 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP ODZIEŻY SPECJALISTYCZNEJ I SPRZĘTU SŁUŻBY MUNDUROWEJ
Numer referencyjny WNP/337/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawą odzieży specjalistycznej, ochronnej, bielizny osobistej i sprzętu w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku do siwz. Zamówienie jest podzielone na 4 części: I część – SPRZĘT AGD II część – ODZIEZ OSOBISTA III część – ODZIEŻ ROBOCZA IV część – BIELIZNA OSOBISTA
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 237100,27
Waluta calosc pln
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Oferta musi być kompletna, tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający, zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 12. Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia udzielania zaliczek. 13. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, certyfikatów, aprobat lub pochodzenia, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego produkty, odpowiednio opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą mieć parametry nie gorsze, niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 14. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) Opisów zaoferowanego asortymentu zawierających potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących minimalnych parametrów określonych w siwz wraz z podaniem producenta, parametrów o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wykazem zwartym (dotyczy cz. I).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do siwz. Informacje zawarte w załączniku będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowne - Wzór umowy, stanowi załącznik B do niniejszej SIWZ. 2. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana nr rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 4. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. 5. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SPRZĘT AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29195,12
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu AGD, zgodnie z opisem zamieszczonym w specyfikacji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ODZIEŻ OSOBISTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25092,27
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży osobistej, w tym butów, kasków, gogli, fartuchów itp., zgodnie z opisem zamieszczonym w specyfikacji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ODZIEŻ ROBOCZA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 172062,88
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, w tym czapek, czepków kucharskich, fartuchów, koszul, kurtek itp., zgodnie z opisem zamieszczonym w specyfikacji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa BIELIZNA OSOBISTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10750,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą bielizny osobistej, w tym bielizny i koszulek zgodnie z opisem zamieszczonym w specyfikacji
  

Criterion

Kryteria gwanancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin rwalizacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)