„Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku”

Publication date 2019-04-24
End date 2019-05-06 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540859-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

. Urządzenie wielofunkcyjne – 2. Drukarka laserowa mono Drukarka laserowa mono – 1 szt Drukarka laserowa kolorowa Drukarka igłowa – 1 szt ( Urządzenie wielofunkcyjne– 2 sztuki drukarka laserowa mono
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń drukujących potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
Wykonawca wystawi faktury zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dziale II.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9299929-a7a7-4cda-8268-cb6f67eeb697
Biuletyn 540859-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Regon 61103840300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 243 665 400
Zamawiajacy fax 243 665 421
Zamawiajacy email zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony url www.pwszplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1. PUE POWR.03.01.00-00-P002/15)„Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. PUE POWR.05.03.00-00-077/17 w ramach realizacji projektu pn. „Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wyższa Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwszplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwszplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Uczelni
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 1, 09-402 Płock
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku”
Numer referencyjny DA.PM.232.35.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu . Urządzenie wielofunkcyjne – 2. Drukarka laserowa mono Drukarka laserowa mono – 1 szt Drukarka laserowa kolorowa Drukarka igłowa – 1 szt ( Urządzenie wielofunkcyjne– 2 sztuki drukarka laserowa mono Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń drukujących potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ. Wykonawca wystawi faktury zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dziale II.
Cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 12
Informacje na temat katalogow 4.1. Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy, nie może być jednak dłuższy niż do 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione wskazania producenta i modelu sprzętu, zgodnie z Załącznikami
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
IV 4 4 data 2019-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)