GuidZP400 |
7927322c-ce13-4765-ad5d-ba4ad19850dd
|
Biuletyn |
540749-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Czudcu
|
Regon |
69029348200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Starowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czudec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
177172175
|
Zamawiajacy fax |
177172180
|
Zamawiajacy email |
zeas@czudec.pl
|
Adres strony url |
www.bip.czudec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Nowa jakość kształcenia w Gminie Czudec”, numer umowy PPK.09.02.00-18-0119/17 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.czudec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.czudec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Czudcu ul. Starowiejska 1, 38-120 Czudec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania”
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: a) Komputer stacjonarny 28 szt. b) Monitor do komputera 28 szt. c) Aparat cyfrowy 2 szt. d) Kamera cyfrowa 4 szt. e) Laptop 126 szt. f) Monitor interaktywny 3 szt. g) Odtwarzacz CD/DVD 6 szt. h) Projektor 1 szt. i) Radioodtwarzacz/mikrowieża 6 szt. j) Tablica interaktywna 1 szt. k) Telewizor 4 szt. l) Urządzenie wielofunkcyjne 4 szt. m) Wizualizer 2 szt. n) Zasilacz UPS 6 szt. o) Tablet 2 szt. p) Dyktafon 2 szt. q) Statyw 3 szt. r) Karta pamięci SD 10 szt. s) Program edukacyjny 1 1 szt. t) Program edukacyjny 2 1 szt. u) Program edukacyjny 3 1 szt. v) Program edukacyjny 4 2 szt. w) Program edukacyjny 5 2 szt. x) Program edukacyjny 6 1 szt. y) Program edukacyjny 7 1 szt. z) Program edukacyjny 8 1 szt. aa) Program edukacyjny 9 1 szt. bb) Program edukacyjny 10 1 szt. cc) Program edukacyjny 11 1 szt. dd) Plansze interaktywne 1 3 szt. ee) Program edukacyjny 12 2 szt. ff) Program edukacyjny 13 5 szt. gg) Program edukacyjny 14 3 szt. hh) Plansze interaktywne 2 3 szt. ii) Program edukacyjny 15 1 szt. jj) Program edukacyjny 16 2 szt. kk) Film edukacyjny 1 szt. ll) Program edukacyjny 17 1 szt. mm) Program edukacyjny 18 1 szt. nn) Program edukacyjny 19 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. 2014, poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej; 3) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO WER.
|
IV 4 4 data |
2019-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|