„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania”

Publication date 2019-04-24
End date 2019-05-06 00:00:00
Instytucja Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Czudcu
Miejscowość Czudec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540749-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: a) Komputer stacjonarny 28 szt. b) Monitor do komputera 28 szt. c) Aparat cyfrowy 2 szt. d) Kamera cyfrowa 4 szt. e) Laptop 126 szt. f) Monitor interaktywny 3 szt. g) Odtwarzacz CD/DVD 6 szt. h) Projektor 1 szt. i) Radioodtwarzacz/mikrowieża 6 szt. j) Tablica interaktywna 1 szt. k) Telewizor 4 szt. l) Urządzenie wielofunkcyjne 4 szt. m) Wizualizer 2 szt. n) Zasilacz UPS 6 szt. o) Tablet 2 szt. p) Dyktafon 2 szt. q) Statyw 3 szt. r) Karta pamięci SD 10 szt. s) Program edukacyjny 1 1 szt. t) Program edukacyjny 2 1 szt. u) Program edukacyjny 3 1 szt. v) Program edukacyjny 4 2 szt. w) Program edukacyjny 5 2 szt. x) Program edukacyjny 6 1 szt. y) Program edukacyjny 7 1 szt. z) Program edukacyjny 8 1 szt. aa) Program edukacyjny 9 1 szt. bb) Program edukacyjny 10 1 szt. cc) Program edukacyjny 11 1 szt. dd) Plansze interaktywne 1 3 szt. ee) Program edukacyjny 12 2 szt. ff) Program edukacyjny 13 5 szt. gg) Program edukacyjny 14 3 szt. hh) Plansze interaktywne 2 3 szt. ii) Program edukacyjny 15 1 szt. jj) Program edukacyjny 16 2 szt. kk) Film edukacyjny 1 szt. ll) Program edukacyjny 17 1 szt. mm) Program edukacyjny 18 1 szt. nn) Program edukacyjny 19 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7927322c-ce13-4765-ad5d-ba4ad19850dd
Biuletyn 540749-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Czudcu
Regon 69029348200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Starowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Czudec
Zamawiajacy kod pocztowy 38-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 177172175
Zamawiajacy fax 177172180
Zamawiajacy email zeas@czudec.pl
Adres strony url www.bip.czudec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nowa jakość kształcenia w Gminie Czudec”, numer umowy PPK.09.02.00-18-0119/17 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.czudec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.czudec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Czudcu ul. Starowiejska 1, 38-120 Czudec
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania”
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: a) Komputer stacjonarny 28 szt. b) Monitor do komputera 28 szt. c) Aparat cyfrowy 2 szt. d) Kamera cyfrowa 4 szt. e) Laptop 126 szt. f) Monitor interaktywny 3 szt. g) Odtwarzacz CD/DVD 6 szt. h) Projektor 1 szt. i) Radioodtwarzacz/mikrowieża 6 szt. j) Tablica interaktywna 1 szt. k) Telewizor 4 szt. l) Urządzenie wielofunkcyjne 4 szt. m) Wizualizer 2 szt. n) Zasilacz UPS 6 szt. o) Tablet 2 szt. p) Dyktafon 2 szt. q) Statyw 3 szt. r) Karta pamięci SD 10 szt. s) Program edukacyjny 1 1 szt. t) Program edukacyjny 2 1 szt. u) Program edukacyjny 3 1 szt. v) Program edukacyjny 4 2 szt. w) Program edukacyjny 5 2 szt. x) Program edukacyjny 6 1 szt. y) Program edukacyjny 7 1 szt. z) Program edukacyjny 8 1 szt. aa) Program edukacyjny 9 1 szt. bb) Program edukacyjny 10 1 szt. cc) Program edukacyjny 11 1 szt. dd) Plansze interaktywne 1 3 szt. ee) Program edukacyjny 12 2 szt. ff) Program edukacyjny 13 5 szt. gg) Program edukacyjny 14 3 szt. hh) Plansze interaktywne 2 3 szt. ii) Program edukacyjny 15 1 szt. jj) Program edukacyjny 16 2 szt. kk) Film edukacyjny 1 szt. ll) Program edukacyjny 17 1 szt. mm) Program edukacyjny 18 1 szt. nn) Program edukacyjny 19 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. 2014, poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej; 3) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO WER.
IV 4 4 data 2019-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Obsługa posprzedażowa w siedzibach szkół w ciągu 24 miesięcy
Znaczenie 16,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 52,00
  
Kryteria Licencja na pakiet biurowy
Znaczenie 8,00
  
Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 16,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 8,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)