Sukcesywne dostawy papierniczych artykułów higienicznych oraz rękawiczek laboratoryjnych dla SGGW

Publication date 2019-04-29
End date 2019-05-08 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542279-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 337630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa papierniczych artykułów higienicznych oraz rękawiczek laboratoryjnych dla SGGW. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
Postępowanie prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy pzp. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26ab92c7-647f-4fd9-9f6e-dd37fa792d03
Biuletyn 542279-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Regon 17845000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 390
Zamawiajacy fax 225 931 391
Zamawiajacy email wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Adres strony url www.sggw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=271
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=271
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Bezpośrednio u zamawiającego, za pośrednictwem poczty bądź przesyłka kurierska
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych "Prawa podkówka", budynek nr 10, pokój 44, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy papierniczych artykułów higienicznych oraz rękawiczek laboratoryjnych dla SGGW
Numer referencyjny SZP.250.19.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawa papierniczych artykułów higienicznych oraz rękawiczek laboratoryjnych dla SGGW. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Postępowanie prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy pzp. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Informacje na temat katalogow Sukcesywnie w ciągu 18 miesięcy od daty podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków .
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw papierniczych artykułów higienicznych, - ręczników papierowych (zadanie I), rękawic laboratoryjnych (zadanie II), odpowiadających swoim rodzajem ręcznikom i rękawiczkom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto min: dla Zadania I - 150 000,00 zł każda z dostaw, dla Zadania II - 70 000,00 zł każda z dostaw.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji-dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Kart katalogowych produktów potwierdzających spełnienie parametrów zamieszczonych w opisie przedmiotu zamówienia, ponumerowanych zgodnie z numeracją w tabeli – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Próbek do wszystkich pozycji opisu przedmiotu zamówienia, potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, ponumerowanych zgodnie z numeracją z tabeli – opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (próbka = 1 nowe opakowanie produktu oryginalnie zapakowane). DOTYCZY ZADANIA 1 I ZADANIA 2.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: dla Zadania I - 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100) dla Zadania II - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancje bankowe, 4) gwarancje ubezpieczeniowe, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166 Nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 – z dopiskiem „wadium-przetarg nieograniczony sprawa nr SZP.250.19.2019 Zadanie I / Zadanie II ” 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w: Kwesturze Zamawiającego w sekretariacie Kwestora SGGW, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia w Kwesturze SGGW dokonane przez Kwestora. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5a. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach określa kwotę wadium dla każdej części w wysokości nie większej niż 3 % jej wartości. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 15 oraz § 16 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2019-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa papierniczych artykułów higienicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa papierniczych artykułów higienicznych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa rękawiczek laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa rękawiczek laboratoryjnych.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)