GuidZP400 |
20abd85e-a0ff-4c71-be39-68b51c9a11ea
|
Biuletyn |
542814-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wadowice Górne
|
Regon |
85166123400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wadowice Górne
|
Zamawiajacy adres numer domu |
116
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wadowice Górne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-308
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
014 6826203
|
Zamawiajacy fax |
014 6826204
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@wadowicegorne.pl
|
Adres strony url |
http://wadowicegorne.pl/bip/index.php?page=bip.php&under=22&grp=9
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Inwestycja w przyszłość" Numer: RPPK.09.02.00-18-0048/17 Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpa ckiego na lata 2014-2020, Numer i nazwa Osi priorytetowej: IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Numer i nazwa Działania: 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wadowicegorne.pl/bip/index.php?page=bip.php&under=22&grp=9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wadowicegorne.pl/bip/index.php?page=bip.php&under=22&grp=9
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Wadowice Górne Wadowice Górne 116, 39-308 Wadowice Górne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa która obejmuje dostarczenie sprzętu i oprogramowania w podanych poniżej ilościach do placówek wskazanych przez zamawiającego, jego montaż oraz instalację oprogramowania: 1. Laptop z oprogramowaniem – 26 szt. 2. Tablica interaktywna – 3 szt. 3. Monitor dotykowy – 1 szt. 4. Punkt dostępowy – urządzenie zapewniające dostęp do sieci komputerowej – 1szt 5. Wideo projektor z uchwytem ściennym – 2 szt. 6. Serwer - 7 szt. 7. Wielozadaniowa baza programowo-sprzętowa z terminalem programowym – 7 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. 2014, poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej; 3) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO WER.
|
IV 4 4 data |
2019-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|