Dostawa mebli do pomieszczeń pracowniczych 268 i 243 Instytutu Systemów Elektronicznych Politechniki Warszawskiej

Publication date 2019-04-29
End date 2019-05-20 00:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536800-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli do pomieszczeń pracowniczych 268 i 243 Instytutu Systemów
Elektronicznych Politechniki Warszawskiej 1.Szafa stojąca z nadstawką, drzwiczki zamykane
na jeden klucz (szczegóły do uzgodnienia); szuflady głębokości min 55 cm; dwie półki
ruchome podparte kołkami (kołki/podpórki fi 5 mm stal+tworzywo), otwory pod kołki w
odstępach 4 cm począwszy od wysokości 18 cm nad powierzchnią nieruchomą Listwa dolnego
cokołu cofnięta o ok. 2 cm od frontu Plecy z białej płyty # 3 mm 2.Szafki półotwarte z
szufladami; wysokość dolnej części równa wysokości biurka; szafki zamykane na jeden klucz ;
szuflady maksymalnej głębokości zamykane na klucz; nadstawka mocowana do dolnej części
na kołki drewniane fi 8 mm bez klejenia; pięć półek ruchomych podpartych kołkami
(kołki/podpórki fi 5 mm stal+tworzywo), otwory pod kołki w odstępach 4 cm począwszy od
wysokości 18 cm nad powierzchnią nieruchomą w każdej części. Listwa dolnego cokołu
cofnięta o ok. 2 cm od frontu. Plecy z białej płyty # 3 mm 3.Szafki półotwarte stojące,
zamykane na klucz . 4.Szafki półotwarte wiszące zamykane na klucz. W każdej szafce dwie
półki ruchome grubości 25 mm, podparte kołkami, (kołki/podpórki fi 5 mm stal+tworzywo),
otwory pod kołki w odstępach 4 cm począwszy od wysokości 18 cm nad półką nieruchomą.
Plecy z białej płyty # 3 mm 5.Biurko, blat # 38-40 mm, odporny na zarysowania i uszkodzenia
mechaniczne, szuflady środkowe – czoła max 10 cm wysokości i głębokości 35 cm, szuflady
boczne głębokości co najmniej 55 cm zamykane na klucz (mogą być wykonane jako
wewnętrzne z frontowymi drzwiczkami zamykanymi na klucz ); W blacie dwa przepusty
kablowe z tworzywa sztucznego z zaślepkami fi 60 mm 6.Stolik kawowy, elementy
konstrukcyjne z litego drewna lub płyty, blat # 38-40 mm 7.Szafki wiszące na książki,
zamykane na klucz, sposób mocowania uwzględniający duże obciążenie szafek. Plecy z białej
płyty # 3 mm

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86ce806b-94f2-4ad2-b9fa-44e141a95f49
Biuletyn 536800-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
Regon 15540000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-665
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 234 51 01
Zamawiajacy fax 0-22 234 58 97
Zamawiajacy email dzp@elka.pw.edu.pl
Adres strony url www.zamowienia.pw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Biuro Administracyjne - Zmówienia Publiczne WEiTI PW, Gmach Elalktroniki PW, pokój 101
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do pomieszczeń pracowniczych 268 i 243 Instytutu Systemów Elektronicznych Politechniki Warszawskiej
Numer referencyjny WEiTI/25/ZP/2019/1033
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli do pomieszczeń pracowniczych 268 i 243 Instytutu Systemów Elektronicznych Politechniki Warszawskiej 1.Szafa stojąca z nadstawką, drzwiczki zamykane na jeden klucz (szczegóły do uzgodnienia); szuflady głębokości min 55 cm; dwie półki ruchome podparte kołkami (kołki/podpórki fi 5 mm stal+tworzywo), otwory pod kołki w odstępach 4 cm począwszy od wysokości 18 cm nad powierzchnią nieruchomą Listwa dolnego cokołu cofnięta o ok. 2 cm od frontu Plecy z białej płyty # 3 mm 2.Szafki półotwarte z szufladami; wysokość dolnej części równa wysokości biurka; szafki zamykane na jeden klucz ; szuflady maksymalnej głębokości zamykane na klucz; nadstawka mocowana do dolnej części na kołki drewniane fi 8 mm bez klejenia; pięć półek ruchomych podpartych kołkami (kołki/podpórki fi 5 mm stal+tworzywo), otwory pod kołki w odstępach 4 cm począwszy od wysokości 18 cm nad powierzchnią nieruchomą w każdej części. Listwa dolnego cokołu cofnięta o ok. 2 cm od frontu. Plecy z białej płyty # 3 mm 3.Szafki półotwarte stojące, zamykane na klucz . 4.Szafki półotwarte wiszące zamykane na klucz. W każdej szafce dwie półki ruchome grubości 25 mm, podparte kołkami, (kołki/podpórki fi 5 mm stal+tworzywo), otwory pod kołki w odstępach 4 cm począwszy od wysokości 18 cm nad półką nieruchomą. Plecy z białej płyty # 3 mm 5.Biurko, blat # 38-40 mm, odporny na zarysowania i uszkodzenia mechaniczne, szuflady środkowe – czoła max 10 cm wysokości i głębokości 35 cm, szuflady boczne głębokości co najmniej 55 cm zamykane na klucz (mogą być wykonane jako wewnętrzne z frontowymi drzwiczkami zamykanymi na klucz ); W blacie dwa przepusty kablowe z tworzywa sztucznego z zaślepkami fi 60 mm 6.Stolik kawowy, elementy konstrukcyjne z litego drewna lub płyty, blat # 38-40 mm 7.Szafki wiszące na książki, zamykane na klucz, sposób mocowania uwzględniający duże obciążenie szafek. Plecy z białej płyty # 3 mm
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione W celu złożenia kompletnej oferty należy przedłożyć: 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). Inne dokumenty składane z ofertą: próbki kolorów oklein i fornirów: dąb sarmacki oraz merbau naturalny półmat.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, ( tzn; producent zakończył produkcje danego modelu i wprowadził na rynek nowszy model lub dany produkt został wycofany z rynku jego produkcja została zakończona) Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia/podzespołu o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie, oferowana cena nie może ulec zmianie. 2) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 3) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 4) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2019-05-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)