GuidZP400 |
d3489127-aacc-42dd-bfa5-096046b7195c
|
Biuletyn |
542402-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Chrzanowie
|
Regon |
31010800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Topolowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chrzanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 6247777, 6247034
|
Zamawiajacy fax |
032 6239428, 6247032
|
Zamawiajacy email |
dzp@spch.home.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpital-chrzanow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach projektu pn. „Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)” Niniejsze zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach: REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Powiatowy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-chrzanow.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-chrzanow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Chrzanowie ul. Topolowa 16 32-500 Chrzanów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji na funkcjonalność wewnętrznego zlecania i odbioru wyników diagnostyki laboratoryjnej pomiędzy HIS i LIS
|
Numer referencyjny |
22/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na funkcjonalność wewnętrznego zlecania i odbioru wyników diagnostyki laboratoryjnej pomiędzy HIS i LIS.
2. Szpital stosuje Zintegrowany System Informatyczny firmy Kamsoft, w ramach którego funkcjonuje system HIS KS-Medis oraz LIS KS-Solab. Zamawiający oczekuje rozszerzenia funkcjonalności w/w systemów informatycznych w zakresie możliwości dokonywania elektronicznych zleceń z Oddziałów Szpitalnych do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.
3. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy 15 licencji na funkcjonalność wewnętrznego zlecania i odbioru wyników laboratoryjnych pomiędzy HIS i LIS. Dostarczone licencje na oprogramowanie HIS nie będą posiadały ograniczeń czasowych na ich użytkowanie.
4. Zamówienie obejmuje dostawę licencji, wdrożenie (szkolenie) oraz asystę techniczną przez okres 24 miesięcy
|
Cpv glowny przedmiot |
48180000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się co najmniej jednym zamówieniem w zakresie przedmiotu zamówienia ( tj. wdrożenie funkcjonalności zlecania i odbioru wyników diagnostyki laboratoryjnej pomiędzy HIS i LIS ),
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca musi wykazać się co najmniej jednym zamówieniem w zakresie wdrożenia funkcjonalności zlecania i odbioru wyników diagnostyki laboratoryjnej pomiędzy HIS i LIS
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,
2) Kosztorys szczegółowy (wyceniony pakiet)
3) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty np: pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy),
4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 12-23
i ust. 5 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - o braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
1) Zgodnie z art. 24 ust. 11ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencki w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ochrona danych osobowych
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku oraz art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Szpital Powiatowy w Chrzanowie ul. Topolowa 16 32-500 Chrzanów;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie jest Pan Dawid Bochenek tel. 32 6247025;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa licencji na funkcjonalność wewnętrznego zlecania i odbioru wyników diagnostyki laboratoryjnej pomiędzy HIS i LIS– sprawa nr 22/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|