Dostawa materiałów opatrunkowych, leków i igieł

Publication date 2019-04-29
End date 2019-05-09 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Miejscowość Ostrołęka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538482-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, leków i igieł w ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz cenowy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych do jednej, kilku, lub wszystkich części zamówienia.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Leki objęte refundacją na podstawie decyzji Ministra Zdrowia, winny być po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu powiększona o marżę nie wyższą niż urzędowa marża hurtowa zgodnie z ustawą z dnia 12.05.2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
7. W przypadku wystąpienia na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (op.) niż umieszczone w SIWZ należy je przeliczyć i podać pełną ilość opakowań zaokrąglonych w górę.
8. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia dla materiałów opatrunkowych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
9. Materiały opatrunkowe muszą posiadać następujące cechy:
9.1. Każdy wyrób jałowy musi być zapakowany w opakowanie papierowo-foliowe – do sterylizacji z widoczną zawartością zgodnie z PN-EN 868-5.
9.2. Wszystkie opatrunki jałowe wykonane z gazy lub włókniny muszą być sterylizowane w parze wodnej w nadciśnieniu lub 35% H2O2.
9.3. Wszystkie materiały opatrunkowe wykonane z gazy i włókniny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i potwierdzające klasę II a i regułę 7.
9.4. Zamawiający wymaga, aby masa powierzchniowa gazy, z której wykonane są wyroby była zgodna z normą PN-EN 14079 i wymogami Farmakopei Polskiej i wynosiła minimum dla gazy 17 nitkowej
23 g/m2.
9.5. Asortyment przedstawiony na otwarciu ofert musi być jednorodny z tym, jaki będzie dostarczany podczas trwania umowy.
9.6. Zamawiający informuje, iż materiały opatrunkowe będą oceniane przez użytkowników pod względem zgodności z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
9.7. Wata musi być:
 bez zanieczyszczeń,
 nie skawalona,
 miękka,
 nie zbita,
 dająca się rozwarstwić,
 o swobodnym uciągu z opakowania.
9.8. Gaza opatrunkowa musi być:
 bez środków optycznie wybielających,
 odtłuszczona,
 bez zapachu,
 bielona nadtlenkiem wodoru,
 odporna na wysoką temperaturę,
 miękka,
 nie pyląca.
9.9. Opaska podtrzymująca dziana wiskozowa musi być:
 nie sterczące nitki,
 gładkie brzegi,
 stałą elastyczność materiału.
9.10. Opaska elastyczna tkana z zapinką musi mieć:
 nie strzępiące brzegi,
 stałą elastyczność nawet po kilkukrotnym praniu.
9.11. Opaski gipsowe: czas wiązania 4-6 minut odporna na kruszenie i pękanie po wiązaniu i unieruchomieniu wiązania. Bandaż wykonany z gazy 17 nitkowej. Minimum 94% nasycenia opaski masą gipsową (gips naturalny). Czas zanurzenia max 3 minuty. Nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury. Wymagana karta danych technicznych. Wymagana ulotka informacyjna lub karta katalogowa, potwierdzająca właściwości opasek gipsowych.
9.12. Podkłady pod gips: wykonane ze 100% wiskozy o gramaturze 100 g/1m2 (tolerancja ± 10%) pakowane w biały papier tworzący tzw. otwarty rękaw.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5537a26d-f045-42b6-ab6e-a3a107e5868d
Biuletyn 538482-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Regon 30461600000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jana Pawła II
Zamawiajacy miejscowosc Ostrołęka
Zamawiajacy kod pocztowy 07-410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 297 652 122
Zamawiajacy fax 297 604 569
Zamawiajacy email szpitalo@szpitalo.nazwa.pl
Adres strony url www.szpital.ostroleka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.ostroleka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr Józefa Psarskiego Al. Jana Pawła II 120A, 07-410 Ostrołęce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych, leków i igieł
Numer referencyjny MSS-TZP-ZPP-26-8-19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, leków i igieł w ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz cenowy. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych do jednej, kilku, lub wszystkich części zamówienia. 5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Leki objęte refundacją na podstawie decyzji Ministra Zdrowia, winny być po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu powiększona o marżę nie wyższą niż urzędowa marża hurtowa zgodnie z ustawą z dnia 12.05.2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. 7. W przypadku wystąpienia na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (op.) niż umieszczone w SIWZ należy je przeliczyć i podać pełną ilość opakowań zaokrąglonych w górę. 8. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia dla materiałów opatrunkowych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 9. Materiały opatrunkowe muszą posiadać następujące cechy: 9.1. Każdy wyrób jałowy musi być zapakowany w opakowanie papierowo-foliowe – do sterylizacji z widoczną zawartością zgodnie z PN-EN 868-5. 9.2. Wszystkie opatrunki jałowe wykonane z gazy lub włókniny muszą być sterylizowane w parze wodnej w nadciśnieniu lub 35% H2O2. 9.3. Wszystkie materiały opatrunkowe wykonane z gazy i włókniny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i potwierdzające klasę II a i regułę 7. 9.4. Zamawiający wymaga, aby masa powierzchniowa gazy, z której wykonane są wyroby była zgodna z normą PN-EN 14079 i wymogami Farmakopei Polskiej i wynosiła minimum dla gazy 17 nitkowej 23 g/m2. 9.5. Asortyment przedstawiony na otwarciu ofert musi być jednorodny z tym, jaki będzie dostarczany podczas trwania umowy. 9.6. Zamawiający informuje, iż materiały opatrunkowe będą oceniane przez użytkowników pod względem zgodności z wymaganiami zawartymi w SIWZ. 9.7. Wata musi być:  bez zanieczyszczeń,  nie skawalona,  miękka,  nie zbita,  dająca się rozwarstwić,  o swobodnym uciągu z opakowania. 9.8. Gaza opatrunkowa musi być:  bez środków optycznie wybielających,  odtłuszczona,  bez zapachu,  bielona nadtlenkiem wodoru,  odporna na wysoką temperaturę,  miękka,  nie pyląca. 9.9. Opaska podtrzymująca dziana wiskozowa musi być:  nie sterczące nitki,  gładkie brzegi,  stałą elastyczność materiału. 9.10. Opaska elastyczna tkana z zapinką musi mieć:  nie strzępiące brzegi,  stałą elastyczność nawet po kilkukrotnym praniu. 9.11. Opaski gipsowe: czas wiązania 4-6 minut odporna na kruszenie i pękanie po wiązaniu i unieruchomieniu wiązania. Bandaż wykonany z gazy 17 nitkowej. Minimum 94% nasycenia opaski masą gipsową (gips naturalny). Czas zanurzenia max 3 minuty. Nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury. Wymagana karta danych technicznych. Wymagana ulotka informacyjna lub karta katalogowa, potwierdzająca właściwości opasek gipsowych. 9.12. Podkłady pod gips: wykonane ze 100% wiskozy o gramaturze 100 g/1m2 (tolerancja ± 10%) pakowane w biały papier tworzący tzw. otwarty rękaw.
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Aktualna koncesja/zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej –dotyczy części 3.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy PZP, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 oraz art. 26 ust. 2f ustawy PZP: 4.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: Koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- dotyczy części 3. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy. 2) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. 3) Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 oraz art. 26 ust. 2f ustawy PZP: 1) Dokumenty dopuszczenia do obrotu dla materiałów opatrunkowych wykonanych z gazy i włókniny, potwierdzające klasę II a i regułę 7. 2) Wykonawca składający ofertę na części 1, 8 zamówienia (materiały opatrunkowe) dla każdej pozycji zobowiązany jest do załączenia do oferty próbek asortymentu w ilości odpowiadającej najmniejszemu opakowaniu (sztuce). 3) Dla części 3 zamówienia: Dokumentacja dotycząca stężenia roztworów roboczych, czasu działania, rodzajów drobnoustrojów na których były testowane roztwory robocze. Prosimy dołączyć: opinie laboratorium referencyjnego badanego preparatu, karty charakterystyki oferowanych produktów oraz dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Polski. 4) Opaski gipsowe:  karta danych technicznych  ulotka informacyjna lub karta katalogowa, potwierdzająca właściwości opasek gipsowych. 5) Dla wyrobów medycznych: Dokumenty dopuszczenia do obrotu/użytkowania dla przedmiotu zamówienia, wymienione w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.) – aktualne na dzień składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmiany w postanowieniach umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany cen urzędowych leków objętych refundacją na podstawie decyzji Ministra Zdrowia; 2) zmiany przedmiotu umowy na jego odpowiednik równoważny, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, w przypadku chwilowego lub całkowitego zaprzestania produkcji z zastrzeżeniem, iż cena nie może być wyższa od ceny określonej w umowie; 3) obniżenia ceny jednostkowej jakiegokolwiek asortymentu aptecznego będącego przedmiotem umowy przez Wykonawcę lub producenta; 4) nie wykorzystania przez Zamawiającego w całości przedmiotu umowy w terminie określonym w §6 – przedłużenia jej obowiązywania; 5) ze względu na potrzeby Zamawiającego zmiany ilościowe w asortymencie w ramach wartości brutto przedmiotu umowy, 6) braku na rynku leku w dawce określonej w Załączniku do umowy - zastąpienie tego leku dostępną na rynku dawką, w cenie jednostkowej przewidzianej w umowie, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. 8) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy. 2. Zmiany wskazane w ust. 1 pkt 1) następować będą z dniem wejścia w życie decyzji Ministra Zdrowia. 3. Zamawiający będzie realizował zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem z oddziałów szpitalnych. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w umowie. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy jakiekolwiek roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za już dostarczony towar.
IV 4 4 data 2019-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MATERIAŁY OPATRUNKOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kompresy, opatrunki, elastyczne opaski, przylepiec
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dreniki, Opatrunki, Stabilizator
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Bezbarwny preparat do dezynfekcji skóry
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Jałowe opatrunki, zestaw opatrunkowy, opatrunek
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przylepny opatrunek, opatrunek hydrokoloidowy, opatrunek hydrowłóknisty
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do izolatora cz.1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice, rękawy, nadtlenek wodoru, zestaw filtrów, pojemniki na odpady, plastikowe rękawy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do izolatora cz.2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Radiosterylizowane plastikowe torebki
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opaski gipsowe, lignina, gaza, podkłady pod gips, wata, opaski podtrzymujące, opaski elastyczne,
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sterylne opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Elastyczny opatrunek, opatrunek impregnowany, opatrunek wykonany w technologii TLC
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opatrunki jałowe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Hemostatyk i uszczelniacz
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Igła do nakłuć, igły do portu, igły do znieczuleń, igły motylek, igły punkcyjne, igły do iniekcji, igły do penów, strzykawki
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)