Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (oleju i tłuszczu roślinnego do smarowania pieczywa) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

Publication date 2019-04-29
End date 2019-05-14 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Oleje zwierzęce lub roślinne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542487-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 154111003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących artykułów spożywczych:
1) Olej uniwersalny - CPV 15411100-3.
Olej otrzymany z surowego oleju, który został poddany procesom rafinacyjnym. Przejrzysty, bez osadu. Opakowanie jednostkowe: butelki z tworzyw sztucznych o objętości do 10 l. Okres przydatności do spożycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Ilość: 1 600 l.
2) Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa - CPV 15431000-8.
Kostka o masie netto do 300g. Zawartość substancji tłuszczowej w % min. 40%. Opakowania zbiorcze: opakowania o masie od 5 do 15 kg. Okres przydatności do spożycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Ilość: 5 300 kg.
1. Określone ilości artykułów podane powyżej są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie, z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
2. Transport artykułów spożywczych odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.
3. Wykonawca dostarczy zamówiony towar w ciągu 4 dni od złożenia zamówienia telefonicznie.
4. Dostawy towaru do magazynu Zamawiającego realizowane będą w godz. 8 – 12, raz w miesiącu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy).
5. Dokumentem stwierdzającym otrzymanie towaru będzie odebrana od Wykonawcy faktura elektroniczna za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania.
6. Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych artykułów spożywczych w swoim magazynie, w dniu dostawy każdej partii.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dedecce7-9edd-4f4c-b88f-185d6919f4a5
Biuletyn 542487-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Rzeszowie
Regon 00059046700000
Zamawiajacy adres ulica Załęska
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-322
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon +48178580700 , -
Zamawiajacy fax 17 853 54 20
Zamawiajacy email joanna.pietryka@sw.gov.pl, -
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny w Rzeszowie. 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemną ofertę należy złożyć w biurze podawczym w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (oleju i tłuszczu roślinnego do smarowania pieczywa) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
Numer referencyjny 2232/4/Ż/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących artykułów spożywczych: 1) Olej uniwersalny - CPV 15411100-3. Olej otrzymany z surowego oleju, który został poddany procesom rafinacyjnym. Przejrzysty, bez osadu. Opakowanie jednostkowe: butelki z tworzyw sztucznych o objętości do 10 l. Okres przydatności do spożycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Ilość: 1 600 l. 2) Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa - CPV 15431000-8. Kostka o masie netto do 300g. Zawartość substancji tłuszczowej w % min. 40%. Opakowania zbiorcze: opakowania o masie od 5 do 15 kg. Okres przydatności do spożycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Ilość: 5 300 kg. 1. Określone ilości artykułów podane powyżej są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie, z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 2. Transport artykułów spożywczych odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy. 3. Wykonawca dostarczy zamówiony towar w ciągu 4 dni od złożenia zamówienia telefonicznie. 4. Dostawy towaru do magazynu Zamawiającego realizowane będą w godz. 8 – 12, raz w miesiącu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). 5. Dokumentem stwierdzającym otrzymanie towaru będzie odebrana od Wykonawcy faktura elektroniczna za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania. 6. Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych artykułów spożywczych w swoim magazynie, w dniu dostawy każdej partii.
Cpv glowny przedmiot 15411100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie prawne, np. stosowne pełnomocnictwo. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zamian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Rzeszowie, z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. Załęskiej 76; • dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych w ZK w Rzeszowie: email. iod_zk_rzeszow@sw.gov.pl, tel. 17 858 07 00, fax. 17 853 54 20; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (oleju i tłuszczu roślinnego do smarowania pieczywa) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; • nr sprawy: 2232/4/Ż/19; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • przystępując do niniejszego postepowania wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez administratora; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [1]; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2]; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. [1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. [2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)