Dostawa pieluchomajtek, opatrunków i materiałów gumowych, szewnych, opatrunkowych i higienicznych .

Publication date 2019-04-29
End date 2019-05-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bychawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541205-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek, opatrunków i materiałów gumowych, szewnych, opatrunkowych i higienicznych podzielonych na 4 części, których szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Materiały opatrunkowe, szewne i gumowe Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Materiały higieniczne Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Pieluchomajtki Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Opatrunki specjalistyczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9059ef2f-72e8-466a-98a7-36506f727c1b
Biuletyn 541205-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43102097700018
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Bychawa
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 5660122, 5669 463
Zamawiajacy fax 81 5660115, 5669 463
Zamawiajacy email BRAK EMAIL
Adres strony url www.spzoz.bychawa.pl
Adres strony internetowej www.spzoz.bychawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.bychawa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.bychawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Operator pocztowy, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Piłsudskiego 28, 23-100 Bychawa Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pieluchomajtek, opatrunków i materiałów gumowych, szewnych, opatrunkowych i higienicznych .
Numer referencyjny ZPZ.251.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek, opatrunków i materiałów gumowych, szewnych, opatrunkowych i higienicznych podzielonych na 4 części, których szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Materiały opatrunkowe, szewne i gumowe Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Materiały higieniczne Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Pieluchomajtki Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Opatrunki specjalistyczne
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy.2 Jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu.3 Jeżeli Wykonawca wskazuje podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia-dokumenty tych podwykonawców w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca).4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w C.1.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Ulotki, prospekty producenta, oryginalne katalogi zaoferowanego asortymentu.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów: Aktualny dowód dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym stanem prawnym dla wyrobów klasyfikowanych jako wyroby medyczne i klasyfikowanych jako kosmetyki.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wypełnioną i podpisaną Specyfikacje przedmiotowo-cenową - Załącznik Nr 1 A -1 D do SIWZ, Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 2 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy ( wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe, szewne i gumowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1D do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)