Dostawa sprzętu, montaż i rozruch: • Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego, laserowego, kolorowego – część 1 • Dostawa sprzętu komputerowego i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego – część 2

Publication date 2019-04-29
End date 2019-05-08 00:00:00
Instytucja Powiat Kościerski
Miejscowość Kościerzyna
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541960-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu, montaż i rozruch:
• Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego, laserowego, kolorowego – część 1
• Dostawa sprzętu komputerowego i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego – część 2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84a3e603-4f3c-49f8-827f-cda35cbc7f3c
Biuletyn 541960-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Kościerski
Regon 19167511000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 9 C
Zamawiajacy miejscowosc Kościerzyna
Zamawiajacy kod pocztowy 83-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 680 18 40
Zamawiajacy fax 58 680 18 58
Zamawiajacy email zp1@powiatkoscierski.pl
Adres strony url www.koscierzyna.e-bip.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020, nr wniosku o dofinansowanie RPPM.03.03.01-22-0011/2016. – Dotyczy części 1 zamówienia – dotyczy części 1 zamówienia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.koscierzyna.e-bip.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.koscierzyna.e-bip.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Kościerski, ul. 3-go Maja 9C, 83-400 Kościerzyna, pok. nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu, montaż i rozruch: • Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego, laserowego, kolorowego – część 1 • Dostawa sprzętu komputerowego i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego – część 2
Numer referencyjny ZP.272.28.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu, montaż i rozruch: • Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego, laserowego, kolorowego – część 1 • Dostawa sprzętu komputerowego i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego – część 2
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw sprzętu komputerowego polegających na dostawie i montażu sprzętu komputerowego, potwierdzonych odpowiednimi referencjami bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw i wykaże w nim, że w okresie ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z montażem za kwotę minimum 10.000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy zł brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) wykaz dostaw sprzętu komputerowego wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla części 1 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację umowy, 2) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów między stronami. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień zawartej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony w formie pisemnej. Dla części 2 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w wyniku faktycznie wykonanych dostaw, tj. podsumowania ilości faktycznie wykonanych dostaw, 3) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację umowy, 4) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 5) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 1, dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego należnego za dostawy wykonane po dacie zawarcia aneksu do umowy. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów między stronami. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień zawartej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony w formie pisemnej. 5. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego, laserowego, kolorowego – część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego, laserowego, kolorowego – część 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego – część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego – część 2
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)