dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego – I/2019

Publication date 2019-04-30
End date 2019-04-10 00:00:00
Instytucja Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543511-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 240000004, 385190006, 384322004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 6 zadań:
Zadanie 1. Roztwory standardowe, bufory, płyny,
Zadanie 2. Odczynniki chemiczne,
Zadanie 3. Inne chemikalia,
Zadanie 4. Drobny sprzęt laboratoryjny,
Zadanie 5. Kolektor próbek i ręczny nastrzykiwacz próbek,
Zadanie 6. Kolumny do chromatografii żelowej,
Zadania 1- 4 dotyczą dostaw sukcesywnych przez okres 12 miesięcy. Dostawy realizowane będą na zlecania wystawiane przez zamawiającego w terminach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Warunki realizacji zamówienia oraz zakres dostaw opisane są w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy i załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy




Dodatkowe informacje

GuidZP400 4a808782-e208-464d-adf8-248444450367
Biuletyn 543511-N-2019
Zamawiajacy nazwa Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 14473300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kołłątaja
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-332
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 7356100, 7356105, 7356108
Zamawiajacy fax 587 356 110
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
Adres strony url http://przetargi.mir.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.mir.gdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy dostarczyć w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Morski Instytut Rybacki-Państwowy Instytut Badawczy, 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1, Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów pok. 521.
Nazwa nadana zamowieniu dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego – I/2019
Numer referencyjny PN/11/FZP/DH/NC/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 6 zadań: Zadanie 1. Roztwory standardowe, bufory, płyny, Zadanie 2. Odczynniki chemiczne, Zadanie 3. Inne chemikalia, Zadanie 4. Drobny sprzęt laboratoryjny, Zadanie 5. Kolektor próbek i ręczny nastrzykiwacz próbek, Zadanie 6. Kolumny do chromatografii żelowej, Zadania 1- 4 dotyczą dostaw sukcesywnych przez okres 12 miesięcy. Dostawy realizowane będą na zlecania wystawiane przez zamawiającego w terminach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Warunki realizacji zamówienia oraz zakres dostaw opisane są w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy i załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci karty katalogowe lub inne dokumenty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony formularz oferta, formularz rzeczowo-cenowy, opis przedmiotu zamówienia o treści zgodnymi ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 1, 2 i 5 do SIWZ. 2. dokument, np. oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa do złożenia oferty wraz z załącznikami, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 3 i 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca wskazuje Zamawiającemu na formularzu oferta adresy stron internetowych i/lub numer postępowania, gdzie wymagane dokumenty, oświadczenia (aktualne na dzień złożenia oferty) się znajdują. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę kub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w postępowaniu
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres dopuszczalnych zmian postanowień zawartej umowy opisany jest w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy
IV 4 4 data 2019-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Roztwory standardowe, bufory, płyny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy roztworów, buforów, płynów itp - wyspecyfikowanych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ. 1. Termin realizacji zamówień cząstkowych : do 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 2. Termin ważności produktów min 12 miesięcy od dnia otrzymania towaru przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, przez okres 12 mies. od daty zawarcia umowy, dostawa chemikaliów szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ. 1. Termin realizacji zamówień cząstkowych : do 28 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 2. Termin ważności produktów min 12 miesięcy od dnia otrzymania towaru przez Zamawiającego. 3. Wraz z towarem należy dostarczyć kartę charakterystyki (jeżeli jest wymagana dla danego produktu) w wersji papierowej lub na e-mail wskazany w umowie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Inne chemikalia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, przez okres 12 mies. od daty zawarcia umowy, dostawa chemikaliów szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ. 1. Termin realizacji zamówień cząstkowych : do 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 2. Termin ważności produktów min 12 miesięcy od dnia otrzymania towaru przez Zamawiającego. 3. Wraz z towarem należy dostarczyć kartę charakterystyki (jeżeli jest wymagana dla danego produktu) w wersji papierowej lub na e-mail wskazany w umowie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, przez okres 12 mies. od daty zawarcia umowy, dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 4 do SIWZ. 1. Termin realizacji zamówień cząstkowych : do 21 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 2. Termin ważności produktów min 12 miesięcy od dnia otrzymania towaru przez Zamawiającego. 3. Wraz z towarem należy dostarczyć kartę charakterystyki (jeżeli jest wymagana dla danego produktu) w wersji papierowej lub na e-mail wskazany w umowie.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Kolektor próbek i ręczny nastrzykiwacz próbek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38519000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (jednorazowa) kolektora i ręcznego nastrzykiwacza próbek, które mają współpracować ze sobą oraz z pompą Waters 515 i detektorem UV Waters 486. Termin dostawy - do 28 dni od daty zawarcia umowy. Termin gwarancji min 12 miesięcy od daty zainstalowania.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kolumny do chromatografii żelowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38432200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zestaw dwóch kolumn do chromatografii żelowej dedykowany oczyszczaniu próbek środowiskowych z niskolotnych i wysokocząsteczkowych zanieczyszczeń takich jak tłuszcze i żywice naturalne.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)