Dostawa mebli biurowych

Publication date 2019-04-30
End date 2019-05-09 00:00:00
Instytucja Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543245-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b275c33-21b9-4c8e-bb5a-591a49b27b02
Biuletyn 543245-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00674609000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 188 b
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-608
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5701464,
Zamawiajacy fax 22 8253319
Zamawiajacy email przetargi@opi.org.pl,
Adres strony url http://www.opi.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://opi.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://opi.eb2b.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ośrodek Przetwarzania Informacji – Państwowy Instytut Badawczy, al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych
Numer referencyjny meble-114-2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane w terminie: 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w pkt 6 SIWZ na załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 7.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego ma dostarczyć Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona: 7.3.1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 7.3.1 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.5. Dokument lub dokumenty, o których mowa w punkcie 7.4 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 7.5. SIWZ stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 10.10.1. Formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ; 10.10.2. Specyfikację techniczną oferowanych mebli biurowych – załącznik nr 2a do SIWZ; 10.10.3. dokument potwierdzający wniesienie wadium; 10.10.4. oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1– załącznik nr 3 do SIWZ; Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) dla Części A: 1 700,00 (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100); b) dla Części B: 2 500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); c) dla Części C: 350,00 (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany Umowy: a) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania, zakresu lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; b) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji Przedmiotu Umowy.
IV 4 4 data 2019-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie oraz przedłożenia oryginału lub kopii polisy ubezpieczeniowej. Oryginał lub kopię polisy ubezpieczeniowej OC o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł, a kwota franszyzy nie większa niż 10 000,00 złotych wraz z potwierdzeniem dokonania składki za bieżący okres obowiązywania.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A - dostawa foteli biurowych i wieszaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B – dostawa mebli płytowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część C – dostawa biurek i stołków do pracy siedząco-stojącej;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)