GuidZP400 |
919c2040-72aa-42a8-9aa4-c5b420cfb597
|
Biuletyn |
542878-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Bydgoska Agencja Rozowju Regionalnego sp. z o.o.
|
Regon |
34151508800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Unii Lubelskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 52 585 88 23
|
Zamawiajacy email |
edyta.wiwatowska@barr.pl, mklimkiewicz1@op.pl
|
Adres strony url |
http://bip.barr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020, nr projektu RPKP.01.05.02-04-0001/18.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.barr.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego sp. z o.o. ul. Unii Lubelskiej 4c 85-059 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowanie, stworzenie oraz obsługa bazy ofert inwestycyjnych
|
Numer referencyjny |
SMB/ZP/4
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, stworzenie oraz obsługa bazy ofert inwestycyjnych. Profesjonalna baza ofert inwestycyjnych swoim zasięgiem będzie obejmować terytorium członków wchodzących w skład stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz (SMB). System, powinien być wykonany w technologii WebGIS, dostępny dla wszystkich użytkowników przez przeglądarkę internetową (co najmniej Chrome, Mozilla Firefox, IE, Edge lub równoważne w wersjach nie starszych niż opublikowane w 2016r.) bez instalowania dodatkowych wtyczek/rozszerzeń/dodatków (Adobe Flash Player, Google Earth, Silverlight lub innych). System powinien być wykonany z wykorzystaniem kodu, z wykluczeniem technologii zamkniętych, jak na przykład Adobe Flash, ze względu na łatwość modyfikacji w przyszłości.
|
Cpv glowny przedmiot |
48612000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
120
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania liczony w dniach roboczych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że Wykonawca:
a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia, polegające na wdrożeniu bazy ofert inwestycyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każde,
b) Wykonawca skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia Opiekuna procesu,który posiada doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 2 projektów mających na celu wdrażanie baz ofert inwestycyjnych w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia :
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Ustawy.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Ustawy.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
4) oświadczenie - według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – http://www.bip.barr.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
- wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
Wraz z wykazem wykonawca załącza dowody określające, czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Wykaz zamówień stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze opiekuna procesu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Wykaz osób stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ.
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wykonawca, który nie wniósł wadium we właściwej wysokości, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.
6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego sp. z o.o. nr rachunku: 84 1240 6452 1111 0010 5487 9493 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na Opracowanie, stworzenie oraz obsługę bazy ofert inwestycyjnych” , a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|