Wwsparcie techniczne i serwis w zakresie obsługi systemów dziedzinowych

Publication date 2019-04-30
End date 2019-05-10 00:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541692-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego usług Serwisu oraz Modyfikacji Systemów Dziedzinowych (System Obsługi Ewidencji Nieruchomości, System Obsługi Zamówień Publicznych, System Obsługi Prac Rady Gminy/Powiatu, System Obsługi Ewidencji Zezwoleń na Lokalizację w Pasie Drogowym, System Obsługi Ewidencji Zabytków, System Obsługi Ewidencji Zezwoleń na Sprzedaż Alkoholu, System do gospodarowania odpadami komunalnymi), wdrożonych w 297 lokalizacjach w Jednostkach Samorządu Terytorialnego, poprzez zdalne połączenie typu RDP, umożliwiające ich bezawaryjne działanie, obejmujących w szczególności:
1) usuwanie Awarii/usterek oraz naprawia skutków tych Awarii/Usterek,
2) wsparcie w rozwiązywaniu problemów zidentyfikowanych przez Zamawiającego, będących lub mogących być źródłem Awarii i Usterek,
3) dostarczanie Rozwiązań Tymczasowych (workaround) dla Awarii / Usterek, których nie uda się rozwiązać w terminie określonym w SLA,
4) udzielanie pisemnych oraz telefonicznych konsultacji zgłaszanych przez Zamawiającego, m.in. w sprawach związanych z bieżącym działaniem Systemów Dziedzinowych,
5) pomoc w odzyskiwaniu danych utraconych z powodu omyłkowych działań Zamawiającego,
6) przygotowanie nowych wersji, w szczególności aktualizacja stanów prawnych w poszczególnych Systemach Dziedzinowych oraz Modyfikacja, w tym rozwój systemu, wykonana na podstawie odrębnego zlecenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e4fd2a5-94b7-4c20-a435-1370d99fbb60
Biuletyn 541692-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Mazowieckie
Regon 15528910000000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 79 100,
Zamawiajacy fax 22 59 79 043
Zamawiajacy email zamowienia@mazovia.pl,
Adres strony url www.mazovia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.mazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.mazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wwsparcie techniczne i serwis w zakresie obsługi systemów dziedzinowych
Numer referencyjny CG-R-III.ZP.U.272.39.2019.AS
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego usług Serwisu oraz Modyfikacji Systemów Dziedzinowych (System Obsługi Ewidencji Nieruchomości, System Obsługi Zamówień Publicznych, System Obsługi Prac Rady Gminy/Powiatu, System Obsługi Ewidencji Zezwoleń na Lokalizację w Pasie Drogowym, System Obsługi Ewidencji Zabytków, System Obsługi Ewidencji Zezwoleń na Sprzedaż Alkoholu, System do gospodarowania odpadami komunalnymi), wdrożonych w 297 lokalizacjach w Jednostkach Samorządu Terytorialnego, poprzez zdalne połączenie typu RDP, umożliwiające ich bezawaryjne działanie, obejmujących w szczególności: 1) usuwanie Awarii/usterek oraz naprawia skutków tych Awarii/Usterek, 2) wsparcie w rozwiązywaniu problemów zidentyfikowanych przez Zamawiającego, będących lub mogących być źródłem Awarii i Usterek, 3) dostarczanie Rozwiązań Tymczasowych (workaround) dla Awarii / Usterek, których nie uda się rozwiązać w terminie określonym w SLA, 4) udzielanie pisemnych oraz telefonicznych konsultacji zgłaszanych przez Zamawiającego, m.in. w sprawach związanych z bieżącym działaniem Systemów Dziedzinowych, 5) pomoc w odzyskiwaniu danych utraconych z powodu omyłkowych działań Zamawiającego, 6) przygotowanie nowych wersji, w szczególności aktualizacja stanów prawnych w poszczególnych Systemach Dziedzinowych oraz Modyfikacja, w tym rozwój systemu, wykonana na podstawie odrębnego zlecenia.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w szczególności: 1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonuje nieprzerwanie lub wykonywał przez okres nie krótszy niż 1 rok: co najmniej 1 zamówienie polegające na utrzymaniu i serwisowaniu systemu zbudowanego na platformie Cameleo w oparciu o relacyjną bazę danych oraz technologię Groovy, o wartości 50 000,00 zł brutto. Jeżeli wartość zamówienia została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi; 2. będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) 1 osobą – pełniącą rolę Kierownika Zespołu, posiadającą: a) minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w branży IT, która na stanowisku Kierownika projektu, programisty lub konsultanta brała udział w zrealizowanym projekcie IT dotyczącym wdrożenia systemów dziedzinowych dedykowanych do obsługi obowiązków i kompetencji administracji publicznej w oparciu o relacyjną bazę danych, technologie Tomcat, Java (Spring, Hibernate, GWT), oraz oprogramowanie wspomagające Eclipse; b) certyfikat PRINCE2 lub równoważny; 2) 1 osobą, która posiada doświadczenie w zakresie analizowania procesów biznesowych, tworzenia modeli procesów biznesowych oraz posługiwania się narzędziami informatycznymi służącymi do ich opisywania, w tym projektowania modeli bazodanowych dla relacyjnej bazy danych, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w branży IT; 3) 1 osobą - konsultant/serwisant - posiadającą doświadczenie zawodowe w branży IT, polegające na utrzymaniu/serwisowaniu przez okres min. 6 miesięcy systemu zbudowanego na platformie Cameleo.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP Wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 ustawy PZP zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie przewidzianym w we wzorze istotnych warunków umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji
IV 4 4 data 2019-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być przygotowana w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% maksymalnej kwoty brutto przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 55,00
  
Kryteria Doświadczenie dotyczące wdrożenia systemów do obsługi obowiązków i kompetencji administracji publicznej
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Dodatkowe godziny na aktualizację wynikającą ze zmian przepisów prawa
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)