Dostawa żywności dla potrzeb kuchni Szpitala Powiatowego w Węgrowie

Publication date 2019-04-30
End date 2019-05-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Węgrów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543250-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb kuchni Szpitala Powiatowego w Węgrowie w podziale na: mięsa, wędliny, drób nabiał, jaja kurze, ryby oraz artykuły ogólnospożywcze
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 Specyfikacji – Formularz cenowy.
3. Przedmiot zamówienia podzielony na 7 pakietów, z których każdy stanowi część zamówienia: Pakiet 1 – mięso, Pakiet 2 – wędliny, Pakiet 3 – drób, Pakiet 4 – nabiał, Pakiet 5 – jaja kurze, Pakiet 6 – ryby, Pakiet 7 – artykuły ogólnospożywcze .
4. Miejsce dostawy: Magazyn Żywnościowy Szpitala Powiatowego w Węgrowie, ul. Kościuszki 201.
5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w danym pakiecie zostaną odrzucone.
6. Wymagania Zamawiającego
6.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej, odpowiadający normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski.
6.2. W/w. przedmiot zamówienia nie może wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Ma być świeży, o dobrym smaku, zapachu charakterystycznym dla danego produktu oraz z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu- nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
6.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie:
a) pakiet 1 (mięso), 2 (wędliny) i 3 (drób) – 8 razy w miesiącu (średnio 2 razy w tygodniu);
b) pakiet 4 (nabiał) – codziennie do godziny 7:00 oprócz niedziel;
c) pakiet 5 (jaja kurze) – raz w tygodniu;
d) pakiet 6 (ryby) – raz w miesiącu;
e) pakiet 7 (artykuły ogólnospożywcze) – raz w tygodniu.
6.4. Dotyczy pakietu VII:
a) każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie;
b) Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd1c3896-070e-4df0-b703-7400fb398242
Biuletyn 543250-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30462200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Węgrów
Zamawiajacy kod pocztowy 07-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 257 922 833
Zamawiajacy fax 257 922 833
Zamawiajacy email zamowienia@spzoz-wegrow.home.pl
Adres strony url www.spzoz.wegrow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.wegrow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.wegrow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Sekretariat, ul. Kościuszki 15, 07-100 Węgrów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności dla potrzeb kuchni Szpitala Powiatowego w Węgrowie
Numer referencyjny ZP/ZY/6/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb kuchni Szpitala Powiatowego w Węgrowie w podziale na: mięsa, wędliny, drób nabiał, jaja kurze, ryby oraz artykuły ogólnospożywcze 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 Specyfikacji – Formularz cenowy. 3. Przedmiot zamówienia podzielony na 7 pakietów, z których każdy stanowi część zamówienia: Pakiet 1 – mięso, Pakiet 2 – wędliny, Pakiet 3 – drób, Pakiet 4 – nabiał, Pakiet 5 – jaja kurze, Pakiet 6 – ryby, Pakiet 7 – artykuły ogólnospożywcze . 4. Miejsce dostawy: Magazyn Żywnościowy Szpitala Powiatowego w Węgrowie, ul. Kościuszki 201. 5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w danym pakiecie zostaną odrzucone. 6. Wymagania Zamawiającego 6.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej, odpowiadający normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski. 6.2. W/w. przedmiot zamówienia nie może wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Ma być świeży, o dobrym smaku, zapachu charakterystycznym dla danego produktu oraz z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu- nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 6.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie: a) pakiet 1 (mięso), 2 (wędliny) i 3 (drób) – 8 razy w miesiącu (średnio 2 razy w tygodniu); b) pakiet 4 (nabiał) – codziennie do godziny 7:00 oprócz niedziel; c) pakiet 5 (jaja kurze) – raz w tygodniu; d) pakiet 6 (ryby) – raz w miesiącu; e) pakiet 7 (artykuły ogólnospożywcze) – raz w tygodniu. 6.4. Dotyczy pakietu VII: a) każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie; b) Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału w ww. postępowaniu nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału w ww. postępowaniu nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału w ww. postępowaniu nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji, Formularz cenowy, 3. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi Załącznik nr 3 do Specyfikacji. 3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. 3.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia – w zakresie w jakim powołuje się na zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie. 4. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. 5. Oświadczenie dotyczące zaświadczenia Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej – Oświadczenie, że Wykonawca posiada zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, że podlega stałemu jej nadzorowi lub oświadczenie, że nie dotyczy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Specyfikacji. 6. Oświadczenie dotyczące pracowników – Oświadczenie Wykonawcy, że do realizacji zamówienia będą dopuszczeni tylko pracownicy posiadający aktualne zaświadczenia lekarskie o posiadaniu badań przeprowadzonych na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z 18.12.2002r. w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych, lub oświadczenie, że nie dotyczy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Specyfikacji. 7. Oświadczenie dotyczące środków transportu – Oświadczenie Wykonawcy, że do realizacji zamówienia użyje środków transportu dopuszczonych do transportu żywności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności lub oświadczenie, że nie dotyczy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Specyfikacji 8. Oświadczenie HACCP – Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada wdrożony system kontroli jakości HACCP lub oświadczenie, że nie dotyczy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do Specyfikacji. 9. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust. 5 , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne Postanowienia umowy, Zamawiający zawarł w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 9 Specyfikacji. 2. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczonych zmian znajduje się w projekcie umowy. 3. Wszelkie zmiany zapisów umowy (w tym, zmiany istotne) winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV 4 4 data 2019-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mięso wieprzowe, cielęce, wołowe, kości wieprzowe, słonina, smalec - 12 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wędliny - 10 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Drób - 4 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mleko, mleko w proszku, śmietana, jogurty, serki homogenizowane, sery, margaryna, masło mix - 14 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jaja kurze spożywcze, kl I
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ryba mrożona, śledzie - 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Artykuły ogólnospożywcze - 62 pozycje
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)