GuidZP400 |
28a8e95e-929f-492a-b426-2fdea80f73ba
|
Biuletyn |
543231-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
|
Regon |
53239101700015
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Katowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4423524, 4423520
|
Zamawiajacy fax |
774 423 517
|
Zamawiajacy email |
komuszynskib@wsm.opole.pl
|
Adres strony url |
www.bip.wsm.opole.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.wsm.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wsm.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wsm.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, zgodnie z pkt. 16 SIWZ, Pod adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102, I piętro
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego na potrzeby projektu badawczego nr 3 Wydziału Fizjoterapii Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZ.381.9.2019)
|
Numer referencyjny |
KZ.381.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz instruktaż techniczno-szkoleniowy następującego sprzętu medycznego na potrzeby projektu badawczego Wydziału Fizjoterapii: 1.1. Bieżnia rehabilitacyjna do analizy chodu – 1szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. 1.2. Rękaw do drenażu limfatycznego do urządzenia do drenażu limfatycznego MK-400L – 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 5 osób w wymiarze minimum 3 godzin w siedzibie Zamawiającego. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, uwzględniając zakres zamówienia częściowego określonego w załącznikach nr 1A-1B do SIWZ, zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami ewentualnego opakowania/rozpakowania/wywozu i utylizacji tych opakowań, a także transportu, przeniesienia, montażu, napraw gwarancyjnych, a także ewentualnego ubezpieczenia w tym m.in.: ewentualnego ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub ewentualnego wynajmu dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. 2.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przysługującego Wykonawcy. 2.3. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub wskazanych w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. 2.5. Jeżeli w dokumentacji przetargowej określono wymagania dotyczące przedstawienia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 2.6. Zgodnie z art. 30 ust. 9 pkt. 1) ustawy w przypadku zamówienia na dostawy lub usługi, Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu lub usługi, w szczególności: wymaga, adekwatnie, do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentu będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał: 1.1. Dla zamówienia częściowego nr I: co najmniej jedno zamówienie, którego wartość przekroczyła 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT, odpowiadające swoim rodzajem dostawom sprzętu równoważnego z przedmiotem zamówienia (tzn.: dostawy sprzętu medycznego). 1.2. Dla zamówienia częściowego nr II Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ)w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania zgodnie z pkt 11.1. SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę (dla zamówienia częściowego nr I): Wykazu dostaw– sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 2f, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A, 1B do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A-1B do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca musi podać szczegółowe dane techniczne/parametry przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia wraz z podaniem m.in.: nazwy, modelu i parametrów technicznych, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „Wartość oferowana”). Ponadto w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A-1B do SIWZ – odpowiednio do części) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie.
Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: Certyfikatów, zaświadczeń, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1A, 1B do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (na lub w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączniki nr 1A – 1B do SIWZ (odpowiednio do części); 2)oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ); 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ); 4) dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Składając ofertę w przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: a) Dla zamówienia częściowego nr I w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bieżni rehabilitacyjnej do analizy chodu - 1szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
63
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na dostawę przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz instruktaż techniczno-szkoleniowy następującego sprzętu medycznego na potrzeby projektu badawczego Wydziału Fizjoterapii: 1. Bieżnia rehabilitacyjna do analizy chodu – 1szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 5 osób w wymiarze minimum 3 godzin w siedzibie Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawu do drenażu limfatycznego do urządzenia do drenażu limfatycznego MK-400L – 1szt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
26
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na dostawę przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz instruktaż techniczno-szkoleniowy następującego sprzętu medycznego na potrzeby projektu badawczego Wydziału Fizjoterapii: 2. Rękaw do drenażu limfatycznego do urządzenia do drenażu limfatycznego MK-400L – 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 5 osób w wymiarze minimum 3 godzin w siedzibie Zamawiającego.
|
| |