GuidZP400 |
59f4c4d8-c46e-480c-8c8c-ffe4027b00e0
|
Biuletyn |
542911-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
Regon |
51099686100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Baranki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
087 621 96 50
|
Zamawiajacy fax |
087 621 96 33
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie-pm@elk.com.pl
|
Adres strony url |
www.promedica.elk.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.promedica.elk.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu wielorazowego użytku na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
|
Numer referencyjny |
1729/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Załącznik nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie - że posiada i będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 175 z późn. zm.). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu wielorazowego użytku, o wartości brutto nie mniejszej niż:
Pakiet 1 – 34.000,00 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące złotych 00/100)
Pakiet 2 – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 3 – 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100)
Pakiet 4 – 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 5 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Pakiet 6 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 7 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Pakiet 8 – 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100)
Wstępne potwierdzenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy sprzętu wielorazowego użytku, o wartości brutto nie mniejszej niż:
Pakiet 1 – 34.000,00 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące złotych 00/100)
Pakiet 2 – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 3 – 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100)
Pakiet 4 – 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Pakiet 5 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Pakiet 6 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 7 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Pakiet 8 – 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100)
wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, na rzecz,których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (np. zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Katalogi lub ich strony w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające skład oraz inne dane identyfikujące produkt).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Pakiet 1 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Pakiet 2 – 600,00 zł, (słownie: sześćset złotych 00/100)
Pakiet 4 – 400,00 zł, (słownie: czterysta złotych 00/100)
Pakiet 5 – 60,00 zł, (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 6 – 15,00 zł, (słownie: piętnaście złotych 00/100)
Pakiet 7 – 90,00 zł, (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy);
b) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego;
c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności wymagają aneksowania umowy.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 pkt 2) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto. Zmiana w tym przypadku nastąpi automatycznie co oznacza, że nie wymaga formy aneksu do umowy.
4. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem ust. 3.
6. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa.
7. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy):
a) zmiany danych kontaktowych,
b) elementów formalnych umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Instrumentarium Laparoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Profilatyka przeciwzakrzepowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31711140-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt elektrochirurgiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33161000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia Operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Podkład żelowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dreny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141640-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |