Zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach

Publication date 2019-04-30
End date 2019-05-10 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543049-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do:
Pakietu nr 1:
- Apteka Szpitalna – pomieszczenia Dezynfekcji, Opatrunków i Psychotropów - 3 kpl.
- Poradnia Chemioterapii – pomieszczenie sekretariatu – 1 kpl.
Pakietu nr 2:
- Apteka Szpitalna – pomieszczenia: Cytostatyki - 1 kpl.
Pakietu nr 3:
- Apteka Szpitalna – pomieszczenia: Ekspedycja - 1 kpl.
Pakietu nr 4:
- Apteka Szpitalna – pomieszczenia: Receptura - 1 kpl.
- Zakład Diagnostyki Obrazowej – pokój opisowy przy budynku R1, poziom + 3,30 – 1 kpl.
1. Sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został opisany w zał. 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23d4ad67-21ae-4711-9f7e-1087d2737c19
Biuletyn 543049-N-2019
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Regon 12632330000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artwińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon (041) 3674280
Zamawiajacy fax (041) 36 74 071
Zamawiajacy email sco@onkol.kielce.pl
Adres strony url www.onkol.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip2.onkol.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip2.onkol.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3C, budynek administracyjny/pok.212sekretariat/25-734 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Numer referencyjny AZP 241-76/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakietu nr 1: - Apteka Szpitalna – pomieszczenia Dezynfekcji, Opatrunków i Psychotropów - 3 kpl. - Poradnia Chemioterapii – pomieszczenie sekretariatu – 1 kpl. Pakietu nr 2: - Apteka Szpitalna – pomieszczenia: Cytostatyki - 1 kpl. Pakietu nr 3: - Apteka Szpitalna – pomieszczenia: Ekspedycja - 1 kpl. Pakietu nr 4: - Apteka Szpitalna – pomieszczenia: Receptura - 1 kpl. - Zakład Diagnostyki Obrazowej – pokój opisowy przy budynku R1, poziom + 3,30 – 1 kpl. 1. Sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został opisany w zał. 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamawiający: nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi dnia 10.05.2019 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Artwińskiego 3C/ Budynek Administracyjny w sali Konferencyjnej (pok. 204).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą która posiada ważne: - Uprawnienia do montażu i serwisowania montowanych urządzeń, - Uprawnienia elektryczne do 1,0 kV. (Załącznik nr 8)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą która posiada ważne: - Uprawnienia do montażu i serwisowania montowanych urządzeń, - Uprawnienia elektryczne do 1,0 kV. (Załącznik nr 8)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Aktualny certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez UDT, zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz rozporządzenie Komisji Europejskiej (WE) nr 303/2008. 2. Certyfikat autoryzacyjny wystawiony dla wykonawcy. 3. Katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta /w j. polskim/ - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta, opisy oferowanego asortymentu uwzględniające wymagane parametry.
Inne dokumenty niewymienione 1. Druk Oferta. 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 1do SIWZ. 3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6. Zestawienie warunków i parametrów wymaganych – Załącznik nr 6 / Wykonawca wypełnia w zakresie pakietu na który składa ofertę/.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, b) co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową, c) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, d) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, e) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, f) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
IV 4 4 data 2019-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki jęzuk polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakietu nr 1: - Apteka Szpitalna – pomieszczenia Dezynfekcji, Opatrunków i Psychotropów - 3 kpl. - Poradnia Chemioterapii – pomieszczenie sekretariatu – 1 kpl. 1. Sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został opisany w zał. 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakietu nr 2: - Apteka Szpitalna – pomieszczenia: Cytostatyki - 1 kpl. 1. Sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został opisany w zał. 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakietu nr 3: - Apteka Szpitalna – pomieszczenia: Ekspedycja - 1 kpl. 1. Sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został opisany w zał. 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakietu nr 4: - Apteka Szpitalna – pomieszczenia: Receptura - 1 kpl. - Zakład Diagnostyki Obrazowej – pokój opisowy przy budynku R1, poziom + 3,30 – 1 kpl. 1. Sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2018. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został opisany w zał. 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)