GuidZP400 |
b4314b18-6dc7-47db-aacc-2dd2bb64003e
|
Biuletyn |
543012-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
|
Regon |
29429500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabiszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-439
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3349520, 410
|
Zamawiajacy email |
tpodsiadlo@o2.pl
|
Adres strony url |
www.dcchp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dcchp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, pokój nr 4 kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa i montaż żaluzji, rolet okiennych i moskitier dla DCCHP we Wrocławiu oraz Placówki Zamiejscowej w Obornikach Śląskich transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Numer referencyjny |
BZP.3810.29.2019.JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa i montaż żaluzji, rolet okiennych i moskitier dla DCCHP we Wrocławiu oraz Placówki Zamiejscowej w Obornikach Śląskich transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Atest higieniczny na zastosowane materiały.
2. Folder, katalog lub fotografie oferowanych rolet..
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany sposobu wykonywania umowy w przypadku zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów,
3) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w
celu wykonania umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|