Dostawa materiałów budowlanych, drobnego sprzętu, narzędzi. Postępowanie Nr II

Publication date 2019-04-30
End date 2019-05-14 00:00:00
Instytucja 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Lądek-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542910-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 440000000, 440000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 3 zadania / części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w zakresie:
2.1. zadania Nr 1 : wyroby stalowe i pochodne, określone w zestawieniu asortymentowo- ilościowym według załącznika nr 3.1 do SIWZ,
2.2. zadania Nr 2 : drobny sprzęt i narzędzia, określone w zestawieniu asortymentowo- ilościowym według załącznika nr 3.2 do SIWZ,
2.3. zadania Nr 3 : materiały ogólnobudowlane, określone w zestawieniu asortymentowo- ilościowym według załącznika nr 3.3 do SIWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany dodatkowo we wzorze umowy (zał. nr 4 do SIWZ Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej zamawiającego – przetargi.23wszur.pl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7845481d-ddbc-498f-86a3-d58cb40169d4
Biuletyn 542910-N-2019
Zamawiajacy nazwa 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Regon 89005373100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Mariański
Zamawiajacy adres numer domu 7/8
Zamawiajacy miejscowosc Lądek-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 57-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 117 219
Zamawiajacy fax 748 117 227
Zamawiajacy email przetargi@23wszur.pl
Adres strony url www.23wszur.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja przetargi.23wszur.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów budowlanych, drobnego sprzętu, narzędzi. Postępowanie Nr II
Numer referencyjny 06 / PN / 19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 3 zadania / części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w zakresie: 2.1. zadania Nr 1 : wyroby stalowe i pochodne, określone w zestawieniu asortymentowo- ilościowym według załącznika nr 3.1 do SIWZ, 2.2. zadania Nr 2 : drobny sprzęt i narzędzia, określone w zestawieniu asortymentowo- ilościowym według załącznika nr 3.2 do SIWZ, 2.3. zadania Nr 3 : materiały ogólnobudowlane, określone w zestawieniu asortymentowo- ilościowym według załącznika nr 3.3 do SIWZ. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany dodatkowo we wzorze umowy (zał. nr 4 do SIWZ Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej zamawiającego – przetargi.23wszur.pl.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Nie wyznacza się szczególnego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków , poza tym że sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia bez pobierania zaliczek. Zapłata na podstawie faktury ( patrz wzór umowy § 11 ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o grupie kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 PZP, oraz na warunkach określonych we wzorze umowy ( Załącznik nr 4 ).
IV 4 4 data 2019-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyroby stalowe i pochodne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wyroby stalowe i pochodne, określone w zestawieniu asortymentowo-ilościowym według załącznika nr 3.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt i narzędzia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Drobny sprzęt i narzędzia określone w zestawieniu asortymentowo-ilościowym według załącznika nr 3.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały ogólnobudowlane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały ogólnobudowlane, określone w zestawieniu asortymentowo-ilościowym według załącznika nr 3.3. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)