GuidZP400 |
676f03d0-b898-4d7e-bda2-3094dacdcf94
|
Biuletyn |
542014-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
|
Regon |
17427604000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
94
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-807
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
222 204 801
|
Zamawiajacy fax |
222 204 899
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gitd.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gitd.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (papierowej), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność treści.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Serwis drukarek oraz zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
|
Numer referencyjny |
BDG.ZPB.230.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I: Sukcesywna dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Rodzaj i ilość tonerów jest szczegółowo wskazany w załączniku nr OF.01. - Formularz cenowy
Część II: Świadczenie usług serwisowych 6 szt. urządzeń drukująco-kopiujących Xerox, model VersaLink B7030, druk monochromatyczny. Szczegółowo opisane w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Część III: Świadczenie usług serwisowych 6 szt. urządzeń drukująco-kopiujących HP model MFP M681dh, druk monochromatyczny i druk kolorowy. Szczegółowo opisane w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zdolności zawodowej (w zakresie wiedzy i doświadczenia):
Dla Części I:
Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na sukcesywnej dostawie tonerów które trwały minimum 12 miesięcy (każde z nich) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (każde z nich).
Dla Części II:
Wykonawca musi wykazać że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedną usługę polegającą na obsłudze konserwacyjno-serwisowej minimum pięciu urządzeń kopiująco-drukujących, trwającą minimum 12 miesięcy (każda z nich) o wartości łącznej wszystkich usług co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż jedną usługę to, każda musi polegać na obsłudze konserwacyjno-serwisowej minimum pięciu urządzeń kopiująco-drukujących.
Dla Części III:
Wykonawca musi wykazać że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedną usługę polegającą na obsłudze konserwacyjno-serwisowej minimum pięciu urządzeń kopiująco-drukujących, trwającą minimum 12 miesięcy (każda z nich) o wartości łącznej wszystkich usług co najmniej 40 000,00 zł brutto.
Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż jedną usługę to, każda musi polegać na obsłudze konserwacyjno-serwisowej minimum pięciu urządzeń kopiująco-drukujących.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu powinien on złożyć następujące dokumenty:
1. Załączane do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
z postępowania, zgodne ze wzorem określonym formularzem nr DP.1;
2. Składany na wezwanie Zamawiającego (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykonawcy krajowi zwolnieni są z obowiązku przedkładania powyższego dokumentu. Zamawiający samodzielnie pobierze go z właściwego rejestru.
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa, na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, dotyczący tego podmiotu aktualny odpis z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Podmioty krajowe zwolnione są z obowiązku przedkładania powyższego dokumentu. Zamawiający samodzielnie pobierze go
z właściwego rejestru.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) żądanych przez Zamawiającego: dokumentów, (aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń:
1. Załączanych do oferty: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem określonym formularzem nr DP.1;
2. Składanych na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
2.1 dla części I, II i III - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnego ze wzorem określonym formularzem nr DP.2 „Wykaz wykonanych zamówień”;
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Te same dowody mogą stanowić potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w części II i III zamówienia (oferta na obie części), pod warunkiem, że wartość wskazana w Wykazie usług lub w dowodzie będzie wskazywała wartość części droższej.
2.2 dla części I:
a) Oświadczenie Wykonawcy lub producenta materiału eksploatacyjnego, że oferowane kasety z tonerem są materiałami fabrycznie nowymi, wyprodukowanymi po 01.10.2018 r. wolnymi od wad, kompletnymi, oraz wytworzone w oparciu o nieużywane wcześniej części i komponenty, a zarazem posiadać parametry w zakresie pojemności (tuszu, tonera), wydajności i jakości, nie gorsze niż produkty tego samego rodzaju, pochodzące od producenta sprzętu, do którego są przeznaczone oraz być z tym sprzętem kompatybilne.
b) Oświadczenie Wykonawcy lub producenta materiału równoważnego,
że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset.
c) Dla tonerów i tuszy karty charakterystyki MSDS lub katalog dla każdego produktu przedstawiający cechy jakości, kompatybilności i wydajności, potwierdzający, że powyższe cechy odpowiadają cechom produktów oryginalnych wskazanych w kolumnach 2–4 Formularza cenowego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oprócz oświadczenia wstępnego potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą powinny być złożone:
1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy;
2. pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
3. potwierdzenie posiadania aktualnej autoryzacji serwisowej producenta urządzeń wymienionych w części II i III zamówienia (w zależności na którą część Wykonawca złoży ofertę). Dokument powinien potwierdzać, że autoryzacja serwisowa producenta obejmuje okres minimum 2 lat przed dniem złożenia oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, o którym mowa w §2 ust. 1 Umowy, możliwa:
1.1. w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej dostarczenie przedmiotu Umowy w terminie wskazanym w Umowie – dopuszcza się możliwość zmiany terminu dostawy przedmiotu Umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; na potrzeby Umowy Strony przyjmują, iż siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując
i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami.
1.2. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania Umowy,
1.3. w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, dopuszczalna jest zmiana Umowy w zakresie dostosowującym ją do obowiązujących przepisów prawa,
1.4. w przypadku zmiany miejsca dostawy, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących Przedmiot Umowy– w zakresie dostosowującym Umowę do ww. zmian.
1.5. w przypadku pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji urządzeń lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości zamawianego Przedmiotu Umowy przy zachowaniu minimalnych wymagań Zamawiającego określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy,
1.6. zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego w oparciu o ustawę z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy,
2. Przesunięcie terminów realizacji Umowy lub Usługi z powodu okoliczności, o których mowa w ust. 1 nastąpi o okres odpowiadający czasowi uniemożliwienia wykonywania Przedmiotu Zamówienia na skutek wystąpienia tych okoliczności.
|
IV 4 4 data |
2019-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta, oświadczenia i dokumenty powinny być sporządzone w formie pisemnej, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
103575,32
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Rodzaj i ilość tonerów jest szczegółowo wskazany w załączniku nr OF.01. - Formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Świadczenie usług serwisowych 6 szt. urządzeń drukująco-kopiujących Xerox, model VersaLink B7030, druk monochromatyczny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50313000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
48780,49
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie w szczególności okresowych przeglądów, zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia lub na wniosek Zamawiającego, oraz wymiany zużywających się w toku normalnej eksploatacji części/podzespołów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych , niezbędnych do prawidłowej pracy urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem
z wyłączeniem tonerów (które podlegają jedynie dostarczeniu Zamawiającemu), papieru i zszywek do tzw. Finishera. Zainstalowane elementy nie mogą odbiegać od norm wyznaczonych przez producenta.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Świadczenie usług serwisowych 6 szt. urządzeń drukująco-kopiujących HP model MFP M681dh, druk monochromatyczny i druk kolorowy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50313000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
47154,47
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie w szczególności okresowych przeglądów, zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia lub na wniosek Zamawiającego, oraz wymiany zużywających się w toku normalnej eksploatacji części/podzespołów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych , niezbędnych do prawidłowej pracy urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem z wyłączeniem tonerów (które podlegają jedynie dostarczeniu Zamawiającemu), papieru i zszywek do tzw. Finishera. Zainstalowane elementy nie mogą odbiegać od norm wyznaczonych przez producenta.
|
| |