„Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego dla pracowników OT KOWR w Szczecinie”. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WOP.260.14.2019.

Publication date 2019-05-06
End date 2019-05-14 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 17
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544041-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników OT KOWR w Szczecinie w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w załączniku nr 2 – opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został okreslony w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f902c5e-4b2c-4199-999a-edd4b74c8b6d
Biuletyn 544041-N-2019
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 17
Regon 36784953800152
Zamawiajacy adres ulica Karolkowa
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (91) 814-42-59,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl,
Adres strony url www.bip.kowr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.kowr.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kowr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego dla pracowników OT KOWR w Szczecinie”. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WOP.260.14.2019.
Numer referencyjny SZC.WOP.260.14.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników OT KOWR w Szczecinie w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w załączniku nr 2 – opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowo-cenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został okreslony w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 6.1. Wymagane terminy realizacji zamówienia: Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi: 14 dni kalendarzowych, Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi: 30 dni kalendarzowych liczone od dnia podpisania umowy. 6.2. Wykonawca w „Formularzu oferty” (załącznik nr 1 do SIWZ) zobowiązany jest do wskazania terminu realizacji zamówienia, z tym jednak zastrzeżeniem, że termin realizacji zamówienia wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty winien się mieścić w przedziale, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ oraz w rozdziale 17 SIWZ. 6.3. Termin realizacji zamówienia będzie punktowany w jednym z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotyczy: osób fizycznych, członka organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta, wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym), b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15 ustawy pzp (załącznik nr 5 pkt 1 do SIWZ), c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 22 ustawy pzp (załącznik nr 5 pkt 2 do SIWZ) d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 20.3. Zamawiający wskazuje, iż przypadki w których dopuszczalna będzie zmiana umowy określone zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy – przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy; 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług, w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości ww. stawek w zakresie obejmującym przedmiot umowy, której strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie jej podpisania; 3) typu oferowanych produktów: zmiana jest dopuszczalna, jeżeli przed terminem dostawy zostanie zmodyfikowany lub wycofany z rynku bądź wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy – wówczas może nastąpić zamiana na inny równoważny, o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, 4) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 5) przypadków wystąpienia nw. okoliczności, pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy, tj. a) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia w wypadku określonym w ust. 1 pkt 2 odnosić się będzie wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Powyższa zmiana nie będzie prowadzić do zmiany wynagrodzenia netto, zaś wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria kara umowna
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)