Dostawa różnych materiałów medycznych (DFP.271.34.2019.EP)

Publication date 2019-05-06
End date 2019-05-14 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543677-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych materiałów medycznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3647da3e-f916-4f33-8c8c-7d7dc55482b9
Biuletyn 543677-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Regon 28868500000000
Zamawiajacy adres ulica Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 424 71 21,012 424 70 46
Zamawiajacy fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Zamawiajacy email info@su.krakow.pl
Adres strony url www.su.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro, pok 18E
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnych materiałów medycznych (DFP.271.34.2019.EP)
Numer referencyjny DFP.271.34.2019.EP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych materiałów medycznych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 567889,53
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, jednak nie dłużej niż przez 24 miesiące w części 1 – 6, 8 – 9, 11 – 18, nie dłużej niż przez 12 miesięcy w części 7 oraz nie dłużej niż przez 36 miesięcy w części 10.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne . 4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Próbki oferowanych wyrobów w następujących częściach i ilościach: część 11 - 5 szt, część 13 - 2 szt.
Czy wadium 1
Wadium Część 1: 400,00 zł; Część 2: 100,00 zł; Część 3: 150,00 zł; Część 4: 300,00 zł; Część 5: 700,00 zł; Część 6: 1 800,00 zł; Część 7: 2 600,00 zł; Część 8: 600,00 zł; Część 9: 3 500,00 zł; Część 10: 50,00 zł; Część 11: 1 100,00 zł; Część 12: 250,00 zł; Część 13: 200,00 zł; Część 14: 800,00 zł; Część 15: 900,00 zł; Część 16: 600,00 zł; Część 17: 80,00 zł; Część 18: 80,00 zł
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona www.soldea.pl
Elementy aukcji elektronicznej W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny.
Informaje udostepnione wykonawcom Informacja o ofercie wykonawcy, jej punktacji i klasyfikacji w rankingu ofert oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty, informacja o terminie otwarcia i zamknięcia aukcji. Przez cały czas trwania aukcji do jej zamknięcia.
Informaje przebiegu aukcji Aukcja rozpocznie się w wyznaczonym w zaproszeniu terminie. Zaproszenie będzie zawierać także planowany termin zakończenia aukcji. Jeżeli w wyznaczonym w zaproszeniu czasie pojawi się oferta dowolnego wykonawcy to nastąpi dogrywka opisana niżej w sposobie zakończenia aukcji elektronicznej. Oferty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisanie oferty nie jest jednoznaczne z jej przyjęciem. Każda złożona (wysłana) oferta przed przyjęciem będzie automatycznie weryfikowana w zakresie ważności podpisu elektronicznego.
Warunki do licytacji Wykonawca po zalogowaniu do systemu będzie miał możliwość składania kolejnych ofert od momentu otwarcia aukcji. Warunkiem przyjęcia oferty przez system będzie to by była ona korzystniejsza od poprzedniej oferty wykonawcy. Kolejne oferty muszą być obniżane co najmniej o wartość postąpienia. Drugim warunkiem przyjęcia oferty jest jej złożenie w trakcie trwania aukcji. Minimalne wysokości postąpień zostaną ustalone w oparciu o najniższą cenę spośród złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu w zakresie każdej aukcji z osobna według poniższego schematu: Przedział, w którym mieści się najniższa cena spośród złożonych ofert Wartość postąpienia do 100,00 zł 1,00 zł od 100,01 zł do 500,00 zł 10,00 zł od 500,01 zł do 1.000,00 zł 50,00 zł od 1.000,01 zł do 5.000,00 zł 100,00 zł od 5.000,01 zł do 10.000,00 zł 200,00 zł od 10.000,01 zł do 20.000,00 zł 500,00 zł od 20.000,01 zł do 50.000,00 zł 1.000,00 zł od 50.000,01 zł do 100.000,00 zł 2.000,00 zł od 100.000,01 zł do 500.000,00 zł 3.000,00 zł od 500.000,01 zł do 1.000.000,00 zł 5.000,00 zł od 1.000.000,01 zł do 5.000.000,00 zł 7.000,00 zł od 5.000.000,01 zł do 10.000.000,00 zł 10.000,00 zł od 10.000.000,01 zł 20.000,00 zł Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. Ocenie będzie podlegać cena brutto, podobnie jak w fazie poprzedzającej przeprowadzenie aukcji. Punktacja będzie dokonana z dokładnością do 8 miejsc po przecinku.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego a) system operacyjny Windows 7/8/10. b) przeglądarka internetowa IE / FireFox, Edge, Chrome. Zalecamy aktualizowanie na bieżąco wersji przeglądarek. c) przeglądarka musi obsługiwać protokół szyfrowania TLS 1.0 (najnowsze wersje przeglądarek) d) zainstalowane bezpłatne oprogramowanie Java (Oracle, wersja 32-bitowa) e) włączona obsługa kodu JavaScript. Stabilne połączenie z internetem f) wyłączona obsługa przez serwer proxy g) kwalifikowany podpis elektroniczny h) zastosowanie się do aktualnych zaleceń na stronie operatora aukcji (www.soldea.pl)
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja a) wykonawcy dopuszczeni do aukcji otrzymają od Zamawiającego poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl). b) przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji zgodnie z instrukcją operatora platformy. c) dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji. d) wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis elektroniczny. e) zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail wykonawcy, wskazany w formularzu oferty, a jeżeli wykonawca nie posiada możliwości odbioru e-mail, zaproszenie i identyfikatory zostaną przesłane na nr faksu wskazany w formularzu oferty. Jeżeli wykonawca życzy sobie, aby zaproszenie oraz login i hasło zostały wysłane na inny adres e mail lub inny nr faksu, musi to wyraźnie zaznaczyć w ofercie. Wykonawcy potwierdzą fakt otrzymania zaproszeń niezwłocznie po ich otrzymaniu, na nr faksu podany w punkcie 7.4 lub na adres e-mail podany w punkcie 7.5 specyfikacji.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 15 minut
Warunki zamkniecia aukcji Jeżeli w okresie 5 min. przed planowanym terminem zamknięcia aukcji nie zostanie złożona jakakolwiek nowa oferta to aukcja zakończy się w planowanym terminie. Jeżeli natomiast w okresie 5 minut przed planowanym terminem zamknięcia aukcji zostanie złożona nowa oferta dowolnego wykonawcy to aukcja będzie trwała dalej i zakończy się dopiero, gdy w ustalonym czasie 5 minut nie pojawi się żadna nowa oferta któregokolwiek wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Reguluje załącznik nr 3 do specyfikacji (wzór umowy).
IV 4 4 data 2019-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15923,40
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 400,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Końcówki o poj. do 200 ul do automatycznych pipet laboratoryjnych - 10 000 szt. 2. Końcówki o poj. do 1000 ul do automatycznych pipet laboratoryjnych - 10 000 szt. 3. Końcówki do pipet automatycznych 0,1-10 ul typu Eppendorf Box - 4 800 szt. 4. Końcówka do pipet typu Eppendorf bez filtra - 1 920 szt. 5. Probówko-strzykawka z heparyną litową, 9,0 ml - 1 000 szt. 6. Probówko-strzykawka z cytrynianem trójsodowym do badań koagulologicznych osocza - 800 szt. 7. Probówko-strzykawka z K3EDTA, 9,0 ml - 2 500 szt. 8. Probówki 1,5 ml wolne od DNaz - 25 opakowań 9. Probówki typu eppendorf 2ml - 10 opakowań
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4089,32
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 100,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Końcówki 200 ul - 20 opakowań 2. Końcówki 10 ul - 20 opakowań 3. Końcówki 1000 - 1250 ul- 4 opakowań 4. Końcówki 200 ul - 4 opakowań 5. Końcówki 200 ul - 4 opakowań
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6840,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 150,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Końcówki z filtrem 200μl - 20 opakowań
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12539,70
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 300,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Końcówki z filtrem 10μl - 15 opakowań 2. Końcówki z filtrem 20μl - 15 opakowań 3. Końcówki z filtrem 100μl- 15 opakowań 4. Końcówki z filtrem 1000μl- 15 opakowań
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29000,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 700,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Karta identyfikacji pacjenta Lidco Rapid Smart Card - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 73750,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 1 800,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Kaniula tętnicza - 30 szt. 2. Kaniula żylna - 30 szt. 3. Zestaw do wprowadzenia techniką Seldingera - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 102900,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 2 600,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw obłożeń do Laparoskopii plus - 300 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22080,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 600,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw akcesoriów do dezynfekcji - 24 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 140547,90
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 3 500,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Przedłużacz kominek - 700 szt. 2. Strzykawka jednorazowego użytku - 800 szt. 3. Łącznik obrotowy kątowy jednorazowy - 900 szt. 4. Pojemnik plastikowy z pokrywą - 15 szt. 5. Okulary ochronne z powłoką nieparującą - 100 szt. 6. Woda destylowana do nawilżaczy tlenu - 8 000 szt. 7. Igła iniekcyjna sterylna rozmiar 1,1 - 2 000 000 szt. 8. Igła iniekcyjna sterylna rozmiar 1,2 - 400 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2824,25
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 50,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Poliuretanowy, sterylny opatrunek do tracheostomii -75 szt. 2. Zgłębnik żołądkowy jednoświatłowy - 800 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44400,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 1 100,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Cewnik do odsysania - 40 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10141,05
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 250,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Środek myjący do butelek i smoczków - 250 szt. 2. Środek myjący do butelek i smoczków - 150 szt. 3. Środek myjący do butelek i smoczków - 250 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7950,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 200,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Pieluszki dla dzieci przedwcześnie urodzonych - 5 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31200,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 800,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Kaniula Jednorazowa Sleep Sense Nosal Pressur - 2 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34992,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 900,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Jałowa, samoprzylepna folia chirurgiczna, antystatyczna, rozciągliwa, hypoalergiczna - 2 700 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22027,60
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 600,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Sterylne mikroprobówki do Real-Time 0,2ml 8-Strip z wieczkami, bezbarwne, z wypukłym wieczkiem - 50 opakowań 2. Sterylne mikroprobówki do Real-Time 0,2ml 8-Strip z wieczkami, bezbarwne, z płaskim wieczkiem - 50 opakowań 3. Probówki typu Eppendorf do PCR o poj. 0.5 ml lub 0,6 ml - 3 opakowania 4. Płytki 96-dołkowe do PCR - 2 opakowania
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3255,30
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 80,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Paski szklane do łamarki noży szklanych - 90 szt.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3429,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 80,00 zł
Zalacznik krotki opis 1. Statyw typu PCR-Cooler - 4 szt. 2. Statyw karuzelowy - 3 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)