GuidZP400 |
efa30f79-08e8-4022-9aa6-ce25e371739d
|
Biuletyn |
544001-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu
|
Regon |
29210300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kośnego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-372
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 410 820
|
Zamawiajacy fax |
774 410 821
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@rckik-opole.com.pl
|
Adres strony url |
www.rckik-opole.com.pl
|
Adres strony internetowej |
www.rckik-opole.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rckik-opole.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45-372 Opole, ul. Kośnego 55, Budynek B, Piętro I, SEKRETARIAT pok. nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa czekolady
|
Numer referencyjny |
ZP 5/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa czekolady, którą Zamawiający wydaje Honorowym Dawcom Krwi dla zrównoważenia wysiłku energetycznego w ilości 90 000 sztuk tabliczek po 100g każda
|
Cpv glowny przedmiot |
15842100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
135000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
4
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli dotyczy),
3) specyfikacje jakościowe oferowanych czekolad - opis czekolady sporządzony przez jednostkę kontroli jakości lub dział technologiczny zawierające w szczególności n/w informacje:
- opis wyrobu,
- wykaz składników, w tym: zawartość miazgi kakaowej, zawartość tłuszczów roślinnych innych niż tłuszcz kakaowy, zawartość mleka (dotyczy czekolad mlecznych), zawartość dodatków lub nadzienia (dotyczy czekolad mlecznych z dodatkami lub nadzieniem twardym).
4) próbki każdej z oferowanych czekolad tj. min. po 3 szt. z każdego rodzaju, opakowane w oryginalnej obwolucie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie:
a) zmiana składu, nazwy oraz szaty graficznej obwoluty czekolad lub opakowań zbiorczych (pakietów) – zmiana ta może być związana ze zmianą procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego czekolad a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
b) zmiana ilości poszczególnych rodzajów czekolad w pakiecie – pod warunkiem, że zmiana ta nie wpłynie na wartość umowy. Zmiana może zostać zainicjowana po przeprowadzeniu przez Zamawiającego analizy ankiet zadowolenia Honorowych Dawców Krwi.
c) zmiana terminu okresu obowiązywania umowy – zmiany te mogą wystąpić w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu umowy w pierwotnym terminie;
d) zmiany warunków i terminów płatności – zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia;
e) zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej,
|
IV 4 4 data |
2019-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|