GuidZP400 |
0b588d25-31d2-4de5-a3e3-59f7400e34dc
|
Biuletyn |
544023-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
|
Regon |
17840000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowoursynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
166
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-787
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 931 480,
|
Zamawiajacy fax |
225 931 481
|
Zamawiajacy email |
dnt@sggw.pl,
|
Adres strony url |
www.sggw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szp.sggw.pl/?oid=273
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
bezpośrednio u Zamawiającego, poprzez operatora pocztowego, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, budynek nr 12 - Rektorat, Sekretariat Kanclerza, I piętro, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, zakup i montaż mebli dla Wydziału Nauk o Żywieniu SGGW.
|
Numer referencyjny |
DNT.250.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wykonanie, zakup i montaż mebli dla Wydziału Nauk o Żywieniu SGGW.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania:
Min. 20 dni roboczych Max. 40 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć chwili zawarcia umowy, w szczególności siła wyższa lub inne niemożliwe do przewidzenia okoliczności towarzyszące realizacji dostawy, leżących po stronie Wykonawcy.
b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarci umowy, nie leżące po stronie Wykonawcy, a zmiana jest konieczna dla należytego wykonania umowy.
c) w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług.
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|