Dostawa sprzętu wraz z montażem celem realizacji zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania strychu budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży na cztery pracownie nauki zawodu oraz dobudowa windy zewnętrznej

Publication date 2019-05-07
End date 2019-05-15 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Toruńskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Pomoce naukowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania szkoleniowego,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544717-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 330000000, 391131008, 397122008, 391120000, 391211007, 391413005, 302130005, 489310003, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia - dostawa sprzętu wraz z montażem celem realizacji zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania strychu budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży na cztery pracownie nauki zawodu oraz dobudowa windy zewnętrznej. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5. Wszystkie wymienione w przedmiocie zamówienia sprzęty muszą posiadać aktualne certyfikaty zgodności z polskimi normami i atesty higieniczne.

Zamówienie udzielane w 16 częściach:
część I – Pracownia kosmetyczna,
część II – Pracownia kosmetyczna,
część III – Pracownia kosmetyczna,
część IV – Pracownia fryzjerska,
część V – Pracownia fryzjerska,
część VI – Wyposażenie czterech pracowni w sprzęt,
część VII – Wyposażenie czterech pracowni w meble,
część VIII – Wyposażenie pracowni – szafki na odzież,
część IX – Sprzęt komputerowy,
część X – Program komputerowy – grafik komputerowy,
część XI – Programy komputerowe – do wytyczania tras transportowych,
część XII – Program komputerowy – program magazynowy,
część XIII – Program komputerowy – program wspomagający zarządzanie spedycją i transportem,
część XIV – Program komputerowy – program do prowadzenia salonów kosmetycznych,
część XV – Program komputerowy – do projektowania fryzur,
część XVI – Program komputerowy – oprogramowanie biurowe.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, na jedną bądź kilka części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e4ebcdf6-4951-46a0-b2e7-d4b3e786fd50
Biuletyn 544717-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Toruńskiego
Regon 87112181000000
Zamawiajacy adres ulica Towarowa
Zamawiajacy adres numer domu 4-6
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 662 88 88
Zamawiajacy fax 56 662 88 89
Zamawiajacy email przetargi@powiattorunski.pl
Adres strony url https://www.powiattorunski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014- 2020, Osi priorytetowej 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie, w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu wraz z montażem celem realizacji zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania strychu budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży na cztery pracownie nauki zawodu oraz dobudowa windy zewnętrznej
Numer referencyjny OR.272.1.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia - dostawa sprzętu wraz z montażem celem realizacji zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania strychu budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chełmży na cztery pracownie nauki zawodu oraz dobudowa windy zewnętrznej. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5. Wszystkie wymienione w przedmiocie zamówienia sprzęty muszą posiadać aktualne certyfikaty zgodności z polskimi normami i atesty higieniczne. Zamówienie udzielane w 16 częściach: część I – Pracownia kosmetyczna, część II – Pracownia kosmetyczna, część III – Pracownia kosmetyczna, część IV – Pracownia fryzjerska, część V – Pracownia fryzjerska, część VI – Wyposażenie czterech pracowni w sprzęt, część VII – Wyposażenie czterech pracowni w meble, część VIII – Wyposażenie pracowni – szafki na odzież, część IX – Sprzęt komputerowy, część X – Program komputerowy – grafik komputerowy, część XI – Programy komputerowe – do wytyczania tras transportowych, część XII – Program komputerowy – program magazynowy, część XIII – Program komputerowy – program wspomagający zarządzanie spedycją i transportem, część XIV – Program komputerowy – program do prowadzenia salonów kosmetycznych, część XV – Program komputerowy – do projektowania fryzur, część XVI – Program komputerowy – oprogramowanie biurowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, na jedną bądź kilka części.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Formularz Ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Formularz ofertowy składa się z dwóch części, druga część stanowi plik Excel. Brak, którejkolwiek części formularza skutkować będzie odrzuceniem oferty, gdyż nie podlega on uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy. Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3. Wszelkie zmiany dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pracownia kosmetyczna. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pracownia kosmetyczna. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pracownia kosmetyczna. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39712200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pracownia fryzjerska Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39712200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pracownia fryzjerska. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie czterech pracowni w sprzęt. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie czterech pracowni w meble. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie pracowni – szafki na odzież. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sprzęt komputerowy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48931000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Program komputerowy – grafik komputerowy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48931000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Programy komputerowe – do wytyczania tras transportowych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48931000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Program komputerowy – program magazynowy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48931000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Program komputerowy – program wspomagający zarządzanie spedycją i transportem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48931000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Program komputerowy – program do prowadzenia salonów kosmetycznych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48931000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Program komputerowy – do projektowania fryzur. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Program komputerowy – oprogramowanie biurowe. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)