„Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek”.

Publication date 2019-05-07
End date 2019-05-15 00:00:00
Instytucja Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544234-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c2c1e26-ffb7-4fbc-b28d-b8217f3dbf73
Biuletyn 544234-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 80507000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podleśna
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-673
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5694230, 5694416, 5694263
Zamawiajacy fax 225 694 415
Zamawiajacy email grazyna.glowacka-chlopas@imgw.pl
Adres strony url www.imgw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1) PROPOZE współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; 2) Air Border - Wspólne czesko - polskie pomiary transgranicznego transportu zanieczyszczeń powietrza - realizowanego w ramach programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska; 3) Air Tritia - UNIFORM APPROACH TO THE AIR POLLUTION MANAGEMENT SYSTEM FOR FUNCTIONAL URBAN AREAS IN TRITIA REGION - realizowanego w ramach programu Interreg Central Europe Programme; 4) RAINMAN – Zintegrowane zarządzanie intensywnymi opadami deszczu (Integrated Heavy Rain Risk Management) realizowanego w ramach Programu INTERREG Central Europe 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.imgw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.imgw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy, 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek”.
Numer referencyjny AR-RZ-262-14/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. lub do wyczerpania kwoty łącznego wynagrodzenia umownego brutto, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej, dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub kserokopiarek, każda o wartości brutto minimum 160 000 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca wskaże wartość zrealizowanej dostawy oraz dokładną nazwę, która pozwoli na jednoznaczną identyfikację dostawy, potwierdzającej spełnienie warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również i wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (formularz wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Dowodami określającymi, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi on udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to należy przedstawić na etapie składania ofert. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga, aby dokumenty mające stanowić dowody na przedmiotową okoliczność określały co najmniej: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Niezależnie od postanowień ust. 1, Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie, o którym tam mowa, zostało sporządzone według załącznika nr 3 do SIWZ – formularz Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na jego stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w Rozdz. XI ust. 12 SIWZ, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy – formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem tego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie to będzie zobowiązany przekazać każdy z Wykonawców. 4.Obowiązek, o którym mowa w ust. 3, nie dotyczy przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko 1 oferta. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca oferujący materiały równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, jako jej integralną część, dokumenty wymienione w ust. 7 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający, żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych, zero groszy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w określonych okolicznościach zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą. 2.Wszelkie zmiany treści umowy dokonywane w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Pzp oraz w okolicznościach przewidzianych w umowie będą wymagać pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Przewidziana w ust. 1 możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy obejmuje w szczególności sytuacje określone w § 13 Wzoru umowy ust. 5 i 6.
IV 4 4 data 2019-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca oferujący materiały równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, jako jej integralną część, dokumenty wymienione w ust. 7 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)