Dostawa artykułów spożywczych tj. margaryny i oleju roślinnego jadalnego do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim

Publication date 2019-05-07
End date 2019-05-15 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Hrubieszowie
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544463-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 154000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj. margaryny i oleju roślinnego do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.
Margaryna 71 300 kg CPV 15431100-9, olej roślinny jadalny 22 750 L CPV 15411100-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia:
a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń
z tego tytułu,
b) ponad 30% , w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie przewidzianej w umowie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia jednak nie więcej niż 30%.
Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie
z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT.
Termin realizacji zamówienia: nie wcześniej niż od 01.06.2019 r. do 31.05.2020 r.
Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie dwa razy w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 14:30 do magazynów zakładów karnych i aresztów śledczych Okręgu Lubelskiego, wskazanych w załączniku nr 1 do umowy.
Wielkość i termin poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 83be2e5a-cbb9-4620-a135-cdde1e1ecf79
Biuletyn 544463-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Hrubieszowie
Regon 32091100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowa
Zamawiajacy adres numer domu 64
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 966 915
Zamawiajacy fax 846 963 354
Zamawiajacy email zk_hrubieszow@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Hrubieszowie, ul. Nowa 64, 22-500 Hrubieszów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych tj. margaryny i oleju roślinnego jadalnego do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim
Numer referencyjny DKw.2232.3.2019.MJ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj. margaryny i oleju roślinnego do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim. Margaryna 71 300 kg CPV 15431100-9, olej roślinny jadalny 22 750 L CPV 15411100-3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia: a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu, b) ponad 30% , w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie przewidzianej w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia jednak nie więcej niż 30%. Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT. Termin realizacji zamówienia: nie wcześniej niż od 01.06.2019 r. do 31.05.2020 r. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie dwa razy w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 14:30 do magazynów zakładów karnych i aresztów śledczych Okręgu Lubelskiego, wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. Wielkość i termin poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
Cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 4 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 4 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 4 do SIWZ)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawców do składania dokumentów na podstawie okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 3 Ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawców do składania dokumentów na podstawie okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 1 Ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawców do składania dokumentów na podstawie okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 2 Ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmiany ulegają wyłącznie ceny brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających. 3. Ceny poszczególnych artykułów wymienionych w § 1 ust. 1 zostaną automatycznie zmienione i dostosowane do obowiązujących przepisów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto powiększoną o należny podatek VAT.
IV 4 4 data 2019-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin reklamacji towaru
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)